Rare beschrijvingen bij Alternatieven in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:50
Dit is niet echt een bug, ook is het niet vervelend. Toch wil ik het wel even aankaarten :)

Als je naar een product in de pricewatch gaat, en je klikt op het tabje 'alternatieven' krijg je de regel te zien opgebouwd uit:

Bekijk en vergelijk alternatieven voor de [product]. Dit zijn populaire modellen met een vergelijkbare [filter] en [filter]

Nu is dit technisch heel netjes gedaan met de filternamen als variabelen. Toch ontstaan er zo rare en niet zo'n mooie zinnen. Een paar voorbeelden:Dit zijn natuurlijk maar kleine schoonheidsfoutjes. Maar ik kan me ook bedenken dat er zinnen voor kunen komen die nog minder goed kloppen. Het is dus geen groot probleem, maar misschien heeft iemand een oplossing om het net wat netter te formulieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hier mogen de productcollega's over nadenken, dus ik verplaats je topic even van Stoute Bugs naar Mooie Features :)

Het is technisch geen bug en zal deels op te lossen zijn door beter naamgeving van de specificaties (en wellicht een iets andere samenstelling van de zin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Dat de links in z'n post keihard uit beeld lopen, lijkt me wel een aardige bug :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Je hebt gelijkt, doordat we het automatisch genereren moeten we zinnen bedenken die altijd werken. Nou zijn er soms toch voorbeelden van zinnen die niet lekker lopen. Suggesties zijn welkom ;). Dank voor de feedback!

en inderdaad mooi bugje hierboven.......