Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:49
ik heb een UE46F6500 maar nu wil ik Op Tv instellen met een decoder , een humax 5200c

Nu gaat alles goed tot dat je aankomt bij het laatste gedeelte , daar moet je kijken of je de decoder kunt bedienen met de afstandsbediening van de tv.

En dat lukt dus niet. :( Als ik de postcode invoer dan vind ie ziggo zwolle HD en SD en hij vind UPC als ik ziggo zwolle kies dan kan ik 10 keer proberen om het kanaal te veranderen wat dus niet lukt, de decoder reageert dan niet.

Na een aantal keren proberen kun je het type decoder aangeven, hier vind ik dus de 5200c maar ook dan doet ie het niet.

Ook heb ik geprobeerd UPC te kiezen maar dit werkt ook niet, hij kan nog steeds het kanaal niet veranderen met de kanalen knop. als ik hier de decoder wil invoeren kan ik alleen uit de mediaboxen of horizon van UPC kiezen en dat werkt dus niet.

Iemand die misschien weet hoe ik Op Tv aan de gang kan krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paupert
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:17
En je hebt de IR-verlenger wel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Erwin87 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:04:
En je hebt de IR-verlenger wel aangesloten?
Ja die is ook aangesloten. En geprobeerd met de gewone afstandsbediening en die met het touchpad.

Ook de firmware is de nieuwste.

[ Voor 6% gewijzigd door Dancis op 10-03-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 06:50
Verwijder de IR-verlenger eens. Bij mij werkte het toen ineens wel.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
Ben nu niet thuis. Maar zal het straks eens proberen zonder IR-verlenger

Edit: Het lag inderdaad aan de IR-verlenger die eruit en het was allemaal gewoon in te stellen en decoder werkte ook met de samsung AB.

Maar zijn er ook andere zenders te bekijken met Op Tv ? zie namelijk nu alleen maar Nl 1 t/m 3 en de comerciele maar de rest zoals Comedy central enzo zie ik niet terug?

Of moet ie nog "leren" door meer op de andere zenders af te stemmen?

[ Voor 72% gewijzigd door Dancis op 10-03-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paupert
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:17
Standaard staan instellingen op ' recommended ' maar je kan hem ook instellen op populaire programma's.
Pagina: 1