Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Zou dit een fout zijn?
Denk je ja?kipusoep schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:15:
Zou dit een fout zijn?
Nickname does not reflect reality
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
5 wat? Broodjes ei? Die harddisks ga je uiteraard niet krijgenitsalex schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:24:
Nee ik heb net 5 besteld bij 4Lunch dus we zien het wel. Leuke aanbieding.

_██_
(ಠ_ృ)
Alsof we ze geleverd hadden gekregen...catchingfire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:33:
Fijn dat je ze wakker hebt gemaakt!
In hun betalingsbevestiging zeggen ze: "Uw betaling met iDEAL is succesvol verwerkt en uw bestelling is nu betaald. De bestelling blijft nog op de status ontvangen, totdat wij uw bestelling hebben gecontroleerd."
Blijft natuurlijk sneu dat iemand gaat chatten/bellen, maar wat verwacht je anders op het meest populaire tech forum van Nederland en België..
[ Voor 15% gewijzigd door ocn op 10-03-2015 09:35 ]
Kans op leveren was sowieso nul hoor, daar verandert deze chat helemaal niets aancatchingfire schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:33:
Fijn dat je ze wakker hebt gemaakt!
Sommige mensen denken niet na voor dat ze wat doenAtomsk schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:33:
Wanneer je bij prijsfouten gaat bellen/chatten, dan daalt de kans dat je wat geleverd krijgt natuurlijk gelijk naar 0.

Soms heeft een bedrijf zo'n leuk volledig geautomatiseerd leveringssysteem en zijn de pakketten de deur uit voordat ze het doorhebben. Wanneer het eerst nog bij een leverancier moet worden besteld, is er echter niet zoveel kans idd.Brad Pitt schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:34:
[...]
Kans op leveren was sowieso nul hoor, daar verandert deze chat helemaal niets aan
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Bedankt he!Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:32:
Nagevraagd via de chat, prijs klopt inderdaad niet.
Laat hem maar, is nog een beetje kinderlijk.
In het 3TB topic is iemand zijn bestelling al in behandeling ^^
Dat is gewoon bij iedereen die besteld heeft en zegt helemaal niétsCamo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:43:
In het 3TB topic is iemand zijn bestelling al in behandeling ^^

Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 09:48 ]
En duidelijk is wie niet waagt die niet wint. In het verleden heb ik Toshiba 3TB schijven voor 60 euro per stuk besteld. Deze konden niet meer geleverd worden. Als alternatief kreeg ik WD 3TB Green voor dezelfde prijs.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:46:
Gezien het een overduidelijk fout betreft is natuurlijk de kans op levering voor die prijs 0. Of ze leveren niet, of ze passen de prijs aan en je krijgt een gecorrigeerde factuur na levering of mogelijkheid tot terugsturen (extra werk).
Pfff verpest ons ochtend pleziertje nou nietVerwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:37:
Ze waren er al mee bezig om dit aan te passen zei ze. En al waren ze wel wakker geschud door mijn chat, /care.

What you see is always what you get.
Een gecorrigeerde factuur na levering Oo.Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:46:
Gezien het een overduidelijk fout betreft is natuurlijk de kans op levering voor die prijs 0. Of ze leveren niet, of ze passen de prijs aan en je krijgt een gecorrigeerde factuur na levering of mogelijkheid tot terugsturen (extra werk).
Geen idee onder wet dat valt in NL, maar in België maak je daar als verkoper niet veel kans op .. Je kan natuurlijk altijd weigeren te leveren, maar na levering de prijs veranderen dat zou iets nieuws zijn
Daarbij betaal met een credit card zodanig loop je eigenlijk geen risico. Je kan maar proberen, wie weet hebben ze de daadwerkelijk fabricage kosten doorgerekend ipv de verkoopsprijzen
*Hoopt stiekem voor een mooie upgrade van zijn NAS. Indien niets, niets verloren.
Helaas.
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
purple en red
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Creditcard, maar ja moet ik nu doorgaan in het betaalproces of niet?
Door een fout in de pricefeed van de leverancier is een verkeerde prijs gecommuniceerd. Helaas is het niet mogelijk om deze 5TB schijf voor de prijs te leveren die nu online staat. Wij zullen iedereen die bij ons een bestelling geplaatst heeft persoonlijk op de hoogte stellen. Excuses voor het ongemak.
4Launch"
Zou ik niet doen, je krijgt je geld terug.dfrenner schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:12:
Haha ik kon hem nog bestellen, dus maar twee besteld...
Creditcard, maar ja moet ik nu doorgaan in het betaalproces of niet?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Was al duidelijk, maar top dat het zo snel gecommuniceerd wordt. Als Tweakers blijven we natuurlijk proberen he4LaunchCS schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:11:
Beste Tweaker,
Door een fout in de pricefeed van de leverancier is een verkeerde prijs gecommuniceerd. Helaas is het niet mogelijk om deze 5TB schijf voor de prijs te leveren die nu online staat. Het gaat hier helaas duidelijk om een foutieve prijs. Wij zullen iedereen die bij ons een bestelling geplaatst heeft persoonlijk op de hoogte stellen. Excuses voor het ongemak.
4Launch
En ook hier is het speelkwartier over. Het navragen van de prijs is essentieel om zo er zeker van te zijn dat het klopt, sta je sterker achteraf. De mensen die boos worden over het navragen mogen zich in een hoekje gaan schamen en gaan nadenken over een cursus wormen in naarden.
Als er problemen zijn met de afhandeling, dan kan er een topic in SF worden geopend, maar dan alleen als er meer is dan "ik heb voor 62,80 besteld en kon niet weten dat het een prijsfout was".
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 10-03-2015 10:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.