Makkelijke manier belonen userreviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Dus, ik zat te denken, userreviews leveren jullie toch wel een redelijke inkomstenbron op als ik zie dat er 200 000+ views reviews zijn, misschien een leuk ideetje om mensen die populair genoege userreviews schrijven te belonen met een abbo gewoon op basis van de inkomsten die ze jullie opleveren (dus gewoon jullie gemiddelde inkomsten per view * aantal views in laatste maand). Kost jullie bijna niks en zou een erg mooi gebaar zijn.

PS. Ik vraag dit niet voor mezelf, want met mijn viewer aantallen zal dat vast niet snel gebeuren, maar het leek me gewoon een mooi en simpel idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Krijgen Reviewers van de Maand een gratis abo? :?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:44

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ja
plan: Tweakers zet gebruikersreviews van de maand in de schijnwerpers
De tweaker die een userreview van de maand schrijft, krijgt een bannervrij abonnement voor 6 maanden en hij of zij mag een maand lang de aanduiding 'Reviewer van de maand' dragen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Ah, wist ik ook niet, gaaf dat jullie dat al doen!!! _/-\o_ Maar klopt ja, dat was exact wat ik me voorstelde, maar dan wat gestructureerder en geautomatiseerder.