Beste tweakers, Ik ben opzoek naar een stabiel gaming systeem waarmee ik de nieuwste games op high kan draaien !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal wil ik 600 euro uitgeven aan mijn gaming systeem !
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, headset en schermen heb ik al.
SSD en HDD ook. dus dit hoeft er niet bij !
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben een goede processor en een goede video kaart.ik wil er wel een tijdje meer vooruit kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
8 gb ram is voldoende denk ik. Een goede video kaart minimaal de r9 280 (niet veel kennis opgedaan wat nvidia allemaal heeft. iets betere kaart mag ook, zelfs tweede hands. zolang ik maar rond de 600 euro totaal blijf. voor de vid kaart wil ik nog wel een KEER WAT MEER BETALEN. Maximaal 50-75 euro als het een een grote verbetering is.
Ga je overklokken?
Als dit mogenlijk is ja. heb hier geen ervaring mee maar heb genoeg kennissen die dat wel hebben !
Ik zie een saphire kaart en een msi kaart Wat is hier het verschil tussen en welke is beter ?
draaien deze kaarten alles op high? zelfs de nieuwste ?
En qua extra koeling, Hier heb ik niet echt verstand van.
Alvast bedankt !
Ps, Ik weet niet hoe ik zon lijst maak met allemaal artikelen erop dus doe ik het maar zo !
Processor- Amd fx8350
Vid kaart - saphire r9 280/msi r9 280. Weet niet welke beter is en wat het verschil is.
Werkgeheugen - Corsair vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Kast- Cooler master n300
Voeding- Corsair builder CX500 bronze
MB- ASrock970 extreme4
Hoor graag van jullie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal wil ik 600 euro uitgeven aan mijn gaming systeem !
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, headset en schermen heb ik al.
SSD en HDD ook. dus dit hoeft er niet bij !
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk nodig te hebben een goede processor en een goede video kaart.ik wil er wel een tijdje meer vooruit kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
8 gb ram is voldoende denk ik. Een goede video kaart minimaal de r9 280 (niet veel kennis opgedaan wat nvidia allemaal heeft. iets betere kaart mag ook, zelfs tweede hands. zolang ik maar rond de 600 euro totaal blijf. voor de vid kaart wil ik nog wel een KEER WAT MEER BETALEN. Maximaal 50-75 euro als het een een grote verbetering is.
Ga je overklokken?
Als dit mogenlijk is ja. heb hier geen ervaring mee maar heb genoeg kennissen die dat wel hebben !
Ik zie een saphire kaart en een msi kaart Wat is hier het verschil tussen en welke is beter ?
draaien deze kaarten alles op high? zelfs de nieuwste ?
En qua extra koeling, Hier heb ik niet echt verstand van.
Alvast bedankt !
Ps, Ik weet niet hoe ik zon lijst maak met allemaal artikelen erop dus doe ik het maar zo !
Processor- Amd fx8350
Vid kaart - saphire r9 280/msi r9 280. Weet niet welke beter is en wat het verschil is.
Werkgeheugen - Corsair vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Kast- Cooler master n300
Voeding- Corsair builder CX500 bronze
MB- ASrock970 extreme4
Hoor graag van jullie
[ Voor 15% gewijzigd door Kaspervb op 09-03-2015 23:16 ]