Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FBsearch downloader

Pagina: 1
Acties:

• F_DeathAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01-2023
Goedenavond tweakers,

Een kennis van mij heeft het volgende probleem. In al zijn browsers wordt zijn startpagina steeds aangepast naar fbsearch.downloader.com of iets dergelijks. Ik heb geprobeerd dit te herstellen door onderstaande handelingen uit te voeren:

In de softwarelijst gekeken naar malafide software en verwijderd;
In IE alle add-ons verwijderd en herstelt naar standaardwaardes;
In IE de startpagina herstelt naar Google.nl;
In Firefox alle add-ons verwijderd;
In Firefox de startpagina herstelt naar Google.nl;
In Chrome alle add-ons verwijderd;
In Chrome de startpagina herstelt naar Google.nl;
Windows register nagekeken [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
“Start Page” en aangepast naar Google.nl;
AppData(Local, LocalLow, Roaming en Temp) map gecontroleerd of er malafide installers aanwezig waren, was dit wel het geval dan handmatig definitief verwijderd.

Voor FireFox en Chrome hebben de handelingen geholpen. Echter voor IE niet. Iedere keer wordt de homepage aangepast. Ook in het register. Als ik het heb aangepast dan lijkt het goed te staan, maar dan start ik IE en is het probleem weer terug. Druk ik op F5 in het register en is de instelling weer aangepast.

Vergeet ik iets of is dit niet meer te redden? 8)7

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:59

Onbekend

...

Kijk eens of de snelkoppeling die Internet Explorer opstart ook een startpagina als parameter meekrijgt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• F_DeathAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01-2023
Onbekend schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:37:
Kijk eens of de snelkoppeling die Internet Explorer opstart ook een startpagina als parameter meekrijgt.
Sorry, ik was vergeten dat erbij te zetten. Dat heb ik gecontroleerd bij alle browsers.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Probeer eens een scan met Malwarebytes uit te voeren, en nog belangrijker. Download dit programma even (AdwCleaner).

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-03-2015 09:24 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

F_DeathAngel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 06:51:
[...]

Sorry, ik was vergeten dat erbij te zetten. Dat heb ik gecontroleerd bij alle browsers.
Op beide plekken? Bureaublad en "menu start". Ik heb het wel eens meegemaakt, oh nee wij starten het altijd vanaf... wazige map!

[ Voor 48% gewijzigd door GerardVanAfoort op 10-03-2015 22:39 ]

NRG

Pagina: 1