Formule 1 live kijken voor 1 of 2 keer in Belgie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-10 23:23
Hi
Ik woon in Belgie, heb geen Belgische kabel TV maar wel nederlandse canaaldigitaal (betaald) via de satelliet. Internet natuurlijk via een Belgische provider.

Nu wil ik graag a.s. weekend de Formule 1 live kunnen kijken. Welke opties heb ik ZONDER meteen een lang lopend abo te nemen?

- Ik dacht aan Sport 1 GO, dan kan ik via internet kijken, per uitzending 3,99 euro of zo betalen. Echter, dat werkt niet vanuit Belgie vanwege GeoBlock. Dus zou ik moeten gaan stoeien met VPN of zo.

- Sport 1 via de sat is meteen een abo voor langere tijd.

- Belgie heeft SportingTelenet, dan kan ik ook via internet kijken maar moet ik eerst weer een belgisch TV abo bij Telenet hebben.

Graag tips en liefst gewoon netjes betaald, die obscure sites met spannende plug-ins om te downloaden zie ik niet zo zitten :-)

Gabrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

AzzKickah

06-CENSORED

Dan ga je hier heen: https://abonneren.sport1....gation&utm_campaign=sales, geef je aan dat CanaalDigitaal jouw provider is, je klapt je smartcardnummer erin en bam?

Of denk ik nu te makkelijk?

Oh wacht, ik weet ff niet of dat meteen voor een jaar is. Even kijken nog :$
Je contract

Je hebt een jaarcontract, dat eenmalig tegen het einde van de eerste 3 maanden kan worden opgezegd met 1 maand opzegtermijn. De opzegging moet in dat geval voor het einde van de tweede maand door Canal Digitaal ontvangen zijn.
Daarna is het contract na afloop van het eerste jaar per maand opzegbaar.
Hmm, je kunt dus of na 3 (4?) maanden je contract af laten lopen, óf na 1 jaar en dan per maand opzegbaar.

Mjah. Dat is dan aan jou. Maar lijkt mij het makkelijkst, op een legale manier. Het is toch te gek voor woorden.

[ Voor 62% gewijzigd door AzzKickah op 09-03-2015 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:40
De duitse RTL is vrij te ontvangen en die zend dacht ik ook de f1 uit.

hoppa :) : http://www.rtl.de/epg/epg/render/date/2015-03-13

[ Voor 31% gewijzigd door Boertje op 09-03-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:24
Boertje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:35:
De duitse RTL is vrij te ontvangen en die zend dacht ik ook de f1 uit.
Dit dus, als ik zondags een keer zin heb om te kijken,zet ik ook altijd de duitse RTL op.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ook nog een eigen Formel 1 website! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:57
Zit hier niets iets bij wat je kunt ontvangen. Weet niet hoe uitgebreid je sat-setup is?

http://en.wikipedia.org/w...ters#2015_TV_broadcasters

RTBF La Deux bijvoorbeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Erwin op 09-03-2015 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

BBC is DVB-S FTA Astra 28.2°E

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Damic schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:42:
BBC is DVB-S FTA Astra 28.2°E
Maar die zijn zondag niet live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Erwin schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:43:
[...]

Maar die zijn zondag niet live
Sommige wel
Dit jaar zijn dat de Grands Prix van Maleisië, Bahrein, Canada, Engeland, Hongarije, België, Japan, Rusland, Brazilië en Abu Dhabi.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ow ja :| tja erg he als je al moet zoeken om al de races live te kunnen zien :(

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:23
Ik kan niet aanraden om via de Duitse RTL te kijken. Ik woon in Duitsland en ik erger me rot aan die uitzendingen. Allereerst een commerciële zender, dus je krijgt reklame, kansspelletjes en andere meuk voor je kiezen. Daarnaast - en dat is nog wel belangrijker - de commentatoren zijn alles behalve enthousiast als het niet om een Duitse coureur gaat en zitten er dikwijls naast.
Ik ben iig afgehaakt en kijk naar de BBC. Die zijn ook bevooroordeeld over Hamilton, maar weten tenminste alles wat er zich op het veld voordoet en zijn enthousiast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

RTBF schijnt het ook uit te zenden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Klopt. Maar TS vroeg dit:
Nu wil ik graag a.s. weekend de Formule 1 live kunnen kijken. Welke opties heb ik ZONDER meteen een lang lopend abo te nemen?
Marzman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:47:
RTBF schijnt het ook uit te zenden.
Was al genoemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGabeMan
Het is zo simpel nog niet als je niet meteen voor een heel jaar er aan vast wil zitten. Wel vreemd he, je wil betalen voor iets maar dan nog is het erg moeilijk. Bedankt voor de tips, zal ze gaan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGabeMan
*Zucht* En dan via de website van CanaalDigitaal niet van de aanbieding gebruik kunnen maken voor Sport1, die wel overal geadverteerd wordt. We hebben een beller !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TheGabeMan schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:28:
Hi
Ik woon in Belgie, heb geen Belgische kabel TV maar wel nederlandse canaaldigitaal (betaald) via de satelliet. Internet natuurlijk via een Belgische provider.

- Ik dacht aan Sport 1 GO, dan kan ik via internet kijken, per uitzending 3,99 euro of zo betalen. Echter, dat werkt niet vanuit Belgie vanwege GeoBlock. Dus zou ik moeten gaan stoeien met VPN of zo.

- Sport 1 via de sat is meteen een abo voor langere tijd.

- Belgie heeft SportingTelenet, dan kan ik ook via internet kijken maar moet ik eerst weer een belgisch TV abo bij Telenet hebben.

Graag tips en liefst gewoon netjes betaald, die obscure sites met spannende plug-ins om te downloaden zie ik niet zo zitten :-)

Gabrie
Heb je iPhone of iPad? Je Apple id omzetten naar Engels account, en dan de Sky Sports app downloaden en abonnement afsluiten voor dik 2 pond. https://itunes.apple.com/...r-iphone/id500102120?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
TheGabeMan schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:28:

[...]

Dat mag hier ook helemaal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wienesroa
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 21:51
Ziggo 999 zendt dit weekend formule 1 gratis uit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Sinds dit jaar heeft RTL Duitsland zijn live-stream uit de lucht gehaald. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:40

Blokker_1999

Full steam ahead

alwaysleft schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:49:
[...]

Heb je iPhone of iPad? Je Apple id omzetten naar Engels account, en dan de Sky Sports app downloaden en abonnement afsluiten voor dik 2 pond. https://itunes.apple.com/...r-iphone/id500102120?mt=8
Spijtig dat dit dan blijkbaar weer niet mogelijk is met de Android versie van de app.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Blokker_1999 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:15:
[...]

Spijtig dat dit dan blijkbaar weer niet mogelijk is met de Android versie van de app.
Klopt :(
Pagina: 1