Toon posts:

Nieuwe gaming muis (heb nu deathadder 3.5g)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek tamelijk een nieuwe gaming muis omdat mijn deathadder niet meer zo goed werkt, dan spreek ik over de middleclick. Die werkt niet meer naar behoren... Ik heb redelijk kleine handen, en ik heb het gevoel dat de deathadder net te groot is. Ik gebruik mijn muis iets tussen de palm & claw grip. Heb ook het liefst een rubberized surface ipv glossy look en als het kan 2 side buttons. Op het moment gebruik ik een egale zwarte muismat van steelseries (QcK+)

Wat is je budget?
70-90euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Steelseries/Razer. Ben ook open voor andere merken. Liefst deftige sensor en geen prediction/snapping etc...

Ik heb nog geen steelseries muis gehad dus ik weet niet zoveel af van hun buildquality... Maar zou toch graag hebben dat een muis liefst één of meerdere jaren mee gaat mits elke dag gebruik.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Steelseries sensei? Zelf de xai t eerdere model. Echt een what you see is what you get muis.. simpel, elegant en erg goed gewoon. 2 knoppen links.

Aan de onderkant een led schermpje waarop je zelf een text kan invoeren en of kan zien welk profiel je hebt geactiveerd. En daar dan bij is de software gewoon uitstekend.

In de software kan je van de pollingrate (hertz) tot aan de prediction aan toe veranderen en tussen 0 en oneindig je waardes kiezen.

Build quality is uitstekend. Al jaren een steelseries muis, van hogere kwaliteit als mijn oude vertrouwde mx510 die ik zeker een jaar of 8 gebruikt hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door legendareN op 09-03-2015 22:00 ]

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

Als er 1 muis ruk is dan is het de Sensei. Slechte software, verbinding soms kwijt waardoor je je muis moet uitpluggen en weer inpluggen, nutteloos schermpje aan de onderzijde, overpriced, etc. Heb hem zelf, maar zou hem niet aanraden. Zelf gekocht omdat het 1 van de weinige ambidexter muizen is.

Manusjes van alles kunnen multitasken

• Ubahnub
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-02-2025
0scar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:31:
Als er 1 muis ruk is dan is het de Sensei. Slechte software, verbinding soms kwijt waardoor je je muis moet uitpluggen en weer inpluggen, nutteloos schermpje aan de onderzijde, overpriced, etc. Heb hem zelf, maar zou hem niet aanraden. Zelf gekocht omdat het 1 van de weinige ambidexter muizen is.
Zo zie je maar weer dat muizen enorm persoonlijk zijn. Ik ken meerdere mensen die zweren bij Steelseries Sensai/Xai, maar ook een aantal die ze verafschuwen.

Persoonlijk is het niet de muis voor mij, ik heb er tijdelijk eentje gebruikt als reserve muis. De performance was prima, software is ook prima, maar ik vond zelf de vorm iets minder.

Ik zweer zelf bij Logitech G5/G500 muizen. :) Jammer genoeg worden die niet meer gemaakt, maar je kan een van de opvolgens overwegen.

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-02 11:37
Ik vind dat de vorm van deze wel enorm goed is. Beetje zoals de G3.
http://gaming.logitech.com/en-us/product/gaming-mouse-g303
Iemand deze al in gebruik?

PSN: extreme8eight

• legendareN
0scar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:31:
Of er is iets mis met je usb poorten of je hebt gewoon de pech gehad een defectief product te ontvangen. Dan had je het gewoon geluid RMA moeten sturen. Gebeurt overal.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De Logitech G502 was voor mij de beste muis om de Deathadder mee te vervangen, goede sensor, goede software en het gewicht kun je instellen mocht dat nodig zijn.

39

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

legendareN schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:55:
[...]

Of er is iets mis met je usb poorten of je hebt gewoon de pech gehad een defectief product te ontvangen. Dan had je het gewoon geluid RMA moeten sturen. Gebeurt overal.
Vooral na sleep stand van Windows reageert muis niet. Moet zeggen dat met de laatste install op een nieuw systeem het wel minder is geworden. Voor iets wat zo nu en dan gebeurt stuur ik het niet terug, kan vast niet meer. Zal wel iets met USB drivers te maken hebben gehad.

Van de Razer familie heb ik nu 3 muizen versleten (vrij snel kapot), 2 daarvan waren van matige kwaliteit, vandaar mijn switch naar iets anders. Als je met links muist is er niet al te veel keuze.

edit: @legendareN: Nope Razer hoorde bij de vorige PC, maar de steelseries problemen bleven ook na een schone install op die vorige PC... Beide muizen hebben nooit tegelijk gewerkt, en zeker niet de software gelijk geïnstalleerd gehad. Je keyboard RMA ;) ?

[ Voor 14% gewijzigd door 0scar op 10-03-2015 13:23 . Reden: Niet willen stelen van het topic... ]

Manusjes van alles kunnen multitasken

• legendareN
0scar schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:58:
[...]

Vooral na sleep stand van Windows reageert muis niet. Moet zeggen dat met de laatste install op een nieuw systeem het wel minder is geworden. Voor iets wat zo nu en dan gebeurt stuur ik het niet terug, kan vast niet meer. Zal wel iets met USB drivers te maken hebben gehad.

Van de Razer familie heb ik nu 3 muizen versleten (vrij snel kapot), 2 daarvan waren van matige kwaliteit, vandaar mijn switch naar iets anders. Als je met links muist is er niet al te veel keuze.
heb je een razer product er naast met razer software? ik heb hetzelfde met mn razer keyboard die na sleep niet meer werkt, ik denk dat het of met de software combinatie te maken heeft razer/steelseries of met een usb driver.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook razer synapse geinstalleerd voor mijn blackwidow keyboard zou dat problemen geven als ik ook die steelseries software moet installeren?. Zijn die sensei's goed voor kleine handen? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2015 19:19 ]

• legendareN
USB drivers geupdate en probleem ios weg :P lag aan mn moederbord

Sensei zijn goed voor kleine handen ja!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-02 07:12
Ik heb sinds kort een pricewatch: Func MS-3² waar ik heel tevreden mee ben, al is dit niet voor kleine handen.
Maar wellicht is dit iets, zelfde idee alleen kleiner: pricewatch: Func MS-2

Dit is niet bedoeld als reclame, maar ik ben gewoon erg tevreden met mijn huidige muis (http://www.func.net/). Het is misschien niet 's werelds beste, maar wel het beste wat ik kan vinden tussen alle gamegear crap.

Specs

Pagina: 1