Subwoofer toevoegen aan versterker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBBG
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Een tijdje terug heb ik een versterker gekocht met 2 boxen er bij.
De versterker kan 700wat hebben en me boxen zijn samen 500wat (250 per box)
Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik eigenlijk wel bass wil hebben als ik muziek luister en daarom wil ik dus een subwoofer aanschaffen en die heeft 250wat alleen dat kom ik op 750wat uit dus 50wat te veel voor me versterker, maar om dan meteen een nieuwe versterker te kopen is ook weer wat.

De boxen staal altans nooit helemaal vol open en hooguit op de helft maar ook zelden.
mijn vraag is dus kan ik een subwoofer van 250wat er op toevoegen of zijn er ook goede subwoofers met minder dan 250 wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-07 15:46
Welke boxen, versterker en subwoofer wil je.

Aan de hand band de bovenstaande info kunnen wij Niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ dat idd.
En wattages zeggen ook helemaal niks. Genoeg versterkers en boomboxen van 600wat PMPO!!!!111!!11!1 waar een flutgeluid uit komt omdat ze misschien 3 hele watts produceren en kunnen handelen.

Dus vertel eerst wat je hebt staan (merken en types), en ook waarom je een sub wilt. Het kan best een toevoeging zijn, maar ook een vlag op een modderschuit ;)

En roep uiteraard ook even je budget, dat adviseert wat makkelijke :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Zoals hierboven al gezegd zeggen watts helemaal niets. En zonder merknamen en typenummers weet niemand wat je hebt staan. (Ben wel benieuwd want dat deze echt 700 watt doet, lijkt me hoogst onwaarschijnlijk) Verder is een budget noemen ook wel handig.

Wist je dat de meeste subwoofers actief zijn, ofwel een eigen versterker hebben? Dan maakt het aantal watt dat je versterker aan kan niets uit.

Ten slotte nog een schopje naar CEA aangezien het aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

S1NN3D schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:13:
(Ben wel benieuwd want dat deze echt 700 watt doet, lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

Wist je dat de meeste subwoofers actief zijn, ofwel een eigen versterker hebben? Dan maakt het aantal watt dat je versterker aan kan niets uit.
Car-HiFi?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.