Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Keuzelijst laptop, wat is de beste keuze?

Pagina: 1
Acties:

• niels110189
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-11-2020
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik gebruiken voor onder andere gamen, mail, internet, video streaming etc.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €1000,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik zal 'm in principe alleen thuis gebruiken. Gewicht is dus geen issue.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik benieuwd naar welke van de onderstaande laptops jullie voorkeur gaat:
- Asus N551JK-CN158H
- Asus N551JK-CN157H
- MSI GE60-261XNL Apache
- Acer Aspire V15 Nitro VN7 591G-77UH
- Acer Aspire V15 Nitro VN7 571G-7332
- Lenovo IdeaPad Y50-70 00745NL
- HP Envy 15-k046nd

Alvast bedankt!!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:27

StrongArmLance

Endless flow

Je hebt wel erg weinig moeite gedaan om zelf een keuze te maken zo te zien.

Ook zouden links naar de PriceWatch handig zijn, je kan uitgebreider zijn en zelf al proberen wat laptops weg te strepen.

Het is niet zo dat je met je vingers knipt en tweakers aan het werk zet, beetje eigen inzet wordt gewaardeerd.

• niels110189
Sorry, het komt misschien over alsof ik weinig moeite heb gedaan...maar ik heb zelf al veel zitten spitten in de verschillende opties. Linkjes wilde ik heel graag plaatsen, maar ik weet niet hoe iedereen die mooie pricewatch linkjes erin plaatst.
Dus excuses al het zo overkomt...ik wil er wel degelijk iets voor doen;)

• bkloeth
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 14:04
Goedemiddag,

als je de laptop alleen thuis gebruikt zou ik een pc nemen, kun je betere/snellere hardware krijgen voor hetzelfde geld.

wat is de reden dat je een laptop wil?

groet Bas

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Ik zou ze alleen op specificatie niveau op deze manier ordenen:
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77UH
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache

Ik vind zelf de 860M, 16GB en SSD belangrijker, maar dat komt ook voornamelijk omdat ik zelf de machine ook als developer machine gebruik.

Waarom ik die GS60 op plek drie heb gezet is omdat deze toch een redelijk vlotte HDD heeft ondanks dat het een mechanische schijf is.

En wat Bas zegt is ook zeker waard voor de prijs van deze laptops zet je een beel sneller desktop machine in elkaar.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• niels110189
NC83 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:28:
Ik zou ze alleen op specificatie niveau op deze manier ordenen:
pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-591G-77UH
pricewatch: Lenovo IdeaPad Y50-70-00745NL
pricewatch: MSI Gaming Series GE60 2PC-261XNL Apache

Ik vind zelf de 860M, 16GB en SSD belangrijker, maar dat komt ook voornamelijk omdat ik zelf de machine ook als developer machine gebruik.

Waarom ik die GS60 op plek drie heb gezet is omdat deze toch een redelijk vlotte HDD heeft ondanks dat het een mechanische schijf is.

En wat Bas zegt is ook zeker waard voor de prijs van deze laptops zet je een beel sneller desktop machine in elkaar.
Bedankt voor je reactie!
Ik zie wel net dat de Acer een stukje duurder is. Is de Lenovo ondanks zn "slechtere" scherm wel een kanshebber?
En hoe kijk je tegen de Asus aan uit de best buy van februari?

Ik wil liever een laptop ipv een vaste pc omdat ik binnenshuis wel mobiel wil kunnen zijn;)

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Dun kun je beter die 30 euro erbij doen en voor die lenovo gaan, die heeft dan weer een 860M ipv een 850M en een hybride hdd wat je een iets betere hdd ervaring geeft natuurlijk.

Die lenovo is ook lichter en dunner maar dat ligt dan weer allemaal aan wat je smaak is. Ik heb zelf heel bewust voor een GS60 2QE model gekozen omdat ik wist dat ik een krachtige machine wilde die wel vervoerbaar was.

Maar gezien je hem voornamelijk aan een burea wil gebruiken kun je ook een keer naar de desktop best buy van maart kijken. reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2015

[ Voor 25% gewijzigd door NC83 op 09-03-2015 19:03 ]

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• niels110189
NC83 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:02:
Dun kun je beter die 30 euro erbij doen en voor die lenovo gaan, die heeft dan weer een 860M ipv een 850M en een hybride hdd wat je een iets betere hdd ervaring geeft natuurlijk.

Die lenovo is ook lichter en dunner maar dat ligt dan weer allemaal aan wat je smaak is. Ik heb zelf heel bewust voor een GS60 2QE model gekozen omdat ik wist dat ik een krachtige machine wilde die wel vervoerbaar was.

Maar gezien je hem voornamelijk aan een burea wil gebruiken kun je ook een keer naar de desktop best buy van maart kijken. reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2015
Ik zal 'm niet voornamelijk aan een bureau gaan gebruiken...ik wil dus echt wel mobiel zijn.
Is de Lenovo echt wel de juiste keuze? Ik lees een hoop negatieve verhalen over het scherm.
Pagina: 1