Toon posts:

Magix Music Maker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met Magix Music Maker 6 , ja ik weet het, het is niet het beste programma ooit, maar daar gaat het nu niet om. Als ik namelijk in MM6 sommige mp3z open dan worden de nrs belabberd afgespeeld. Bij sommige nrs met een beat is de beat helemaal vervormd en lijkt het wel een plop. Dit probleem heb ik trouwens ook bij sommige mp3s die ik gedownload heb met Morpheus en dan in die player afspeel. Als ik de mp3z gewoon in winamp afspeel is het geluid helemaal perfect. Ik heb een soundblaster live 5.1, iemand een oplossing voor mijn probleem?

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Heb ik ook... Komt denk ik door de codecs van Windows (in WinAMP heb ik nl helemaal geen last van, die decode de mp3's zelf). Voor de info: Ik heb Directx 8.0a, Windows 2K met Mediaplayer 6.4

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Topicstarter
Draai ook win 2000, heb Windows Media player 7, maar ja hoe is dit op te lossen want ik vind het behoorlijk kut, juist mijn favoriete nrs kan ik niet gebruiken :(

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-07 15:59

DeTeraarist

#Boots2Asses

Staat er niet per ongeluk één of ander effecten ding van MM6 er door heen te banjeren?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

De standaard mp3 codecs zijn vaak erg slecht. Wat ik je aan kan raden voor de beste kwaliteit is om de disk out plugin van winamp te gebruiken om van de mp3 eerst een wave te maken.

Met een mp3decoder kan het ook, volgens mij ondersteund de LAME encoder ook mp3 decoding.

Verwijderd

ik heb Magix Music Maker e-version, maar ik kan in dat hele programma nergens een optie vinden om een wav in en uit te faden. bij een eerdere versie die ik had (al een vrij oude) kon dat eenvoudig dmv een vierkant blokje (op het opject) te verschuiven.

weet iemand hoe het wel moet?

zeke

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

E-version klinkt als een of andere gestripte lite-versie. Bij Sonic Foundry's ACID had ik dat ook - m'n 1.0 kon vrolijk met zo'n curves die pan en volume regelden schuiven, terwijl de 2.0 een lichter exemplaar was die dat disabled had.

Oude er dus maar op of investeren in een betere.

(trouwens, dit is wel een ongelofelijke topic-kick.. je had er denk ik net zo goed een nieuwe voor kunnen maken).

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

die oude music maker heb ik dus niet.

ga wel opzoek naar betere versie.

enne, op andere fora heb ik altijd geleerd eerst te zoeken naar bestaand topic alvorens een nieuwe te maken. ;)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 19:25:
die oude music maker heb ik dus niet.

ga wel opzoek naar betere versie.

enne, op andere fora heb ik altijd geleerd eerst te zoeken naar bestaand topic alvorens een nieuwe te maken. ;)
Een topic van 2001 is ook een beetje érg oud dan. Als het 2003 was, ok, maar 2001 :?

Verwijderd

had niet op de datum gelet.

kom hier ook niet zo vaak. (eigenlijk nooit)
Pagina: 1