• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
LS,

Sindskort heb ik de beschikking over een LG UHD tv met passief 3D. De LG 55UB830V om precies te zijn. Wat een helden TV, maar dat ter zijde..

Het mooie van passieve 3D is dat je de polaroid brilletjes nodig hebt om te kunnen kijken en die kosten geen drol. Bij de bios betaal je bijvoorbeeld 1 euro voor een relatief donker brilletje en heb je soms een keuze voor een bril van ~2,50 die wat groter/lichter is.

Bij de TV zaten 2 brilletjes standaard en nu wil ik er een paar meer hebben. Echter als ik de bekende winkels en webshops af ga (expert, cool blue, conrad etc) zie ik dat een bril ~7,50 kost en zelfs boven de 20 euro uit kan komen per bril! Alleen op e-bay ben ik Chinese bioscoop brilletjes tegengekomen van 65 tot 99 cent, maar daar op zitten wachten na bestellen is mij te lang. GoT doorzoeken ben ik ook alleen maar e-bay tegengekomen...

Ik snap het prijsverschil deels wel, als je kijkt naar hoe het biosbrilletje van <1euro eruit ziet (glazen zijn kleiner en donkerder) en vergelijkt met de LG brillen die je erbij krijgt (groot en heel lichte kleur glazen). Echter is dat geen reden om 10x zo duur te zijn.

Zie ik wat over het hoofd en/of zoek ik verkeerd? Zijn er in Nederland ook goedkope passieve 3D brillen te verkrijgen en zo ja, waar?

Alvast bedankt!

Curse your sudden but inevitable betrayal!

• MicGlou
  • Laatst online: 00:23
Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten... als je die goede brillen voor 7,50 per stuk kan vinden, dan noem ik dat niet duur. Uiteraard t.o. die chinese prijzen wel, maar dat is niet geheel realistisch vind ik.

Die hele goedkope brillen die je vind op ebay zijn overigens niet veel anders dan de brillen van de bios... haal ze dus daarom bij de bios? Of wil je de goede kwaliteit voor die prijs?

Misschien helpt het om een advertentie aan te maken in V&A, misschien heeft iemand er nog wel wat extra liggen die ze weg wil doen voor een zacht prijsje?

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
Met die brillen zit je ook voor een dubbeltje op de eerste rij.

Ik snap dat als de brilletjes bij de bios 1 euro kosten ik niet voor 1 euro een bril zal vinden van betere kwaliteit. Overal waar een (A) merkje op zit (LG, Sony, Philips etc) zijn altijd duurder dan dat ze zijn als het er niet op zou zitten. Als je kijkt naar de prijzen van actieve brillen zijn die niet heel veel duurder.

Mijn redenatie is dan ook dat er vast brillen te krijgen zijn voor een paar euro (3 á 4?). Voor 1 bril kan het wel een keer uit, maar als ik er 4 wil hebben is het weer een grotere stap. Ik zat er al aan te denken even langs de bios te gaan, maar die zit weer te ver weg om ook daadwerkelijk "even" langs te gaan.

Je V&A is een goede.

• MicGlou
RadioKies schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:52:
Met die brillen zit je ook voor een dubbeltje op de eerste rij.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als je comfortabel wil genieten een beetje extra uitgeven misschien wel nodig is... nu heb je zo'n leuke tv, daar wil je dan toch niet met weggooi brillen naar kijken ;)

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Gewoon bij een Chinese webshop kopen.
Even wachten is toch geen ramp? Wachten doet smachten en de eerste paar keer extra genieten ;)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:21
Prijs van een LG AG-F315 Cinema 3D Party Pack (4 brillen) valt ook nog wel mee.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb vorig jaar bij iBOOD een duopack Polaroid 3D-brillen gekocht voor €12,95 of zo. Ik vond dat best een aardig koopje en ze zitten stukken beter dan de 4 die ik er van LG bij kreeg. Ook schittert de lamp achter mij er niet zo erg in als in die van LG. Bonus is dat die Polaroids ook nog eens in een stevige bewaarkoker komen incl poetsdoekje. Money well spent, vond ik :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• MicGlou
Helemaal overheen gekeken... dat lijkt mij idd een mooie deal en nog in kekke kleurtjes ook :+

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Topicstarter
Nice in de PW (stom niet gezocht op 3D cinema :+ ) staat ook een Amazon.de link en daar is de 4pack zelfs voor maar 15 euro te vinden met een duitse webshop. Dat is waar ik naar zocht. Nooit wat gekocht bij Amazon dus de webshop maar even mailen. Zal het antwoord ook hier posten als het wat is.

Ik hoopte ook op een ibood site voor weinig mooie glazen te kunnen vinden. Helaas niks gaande op jouwaanbieding.nl

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat 4 pack zijn prima brillen. Heb hier ook zo'n pakket liggen, kreeg ik gratis bij mijn 47LM760s. LG levert trouwens ook opzetbrillen voor brildragers. Werkt ook geweldig. Alleen geen idee wat die moeten kosten, heb die er destijds gewoon bijgeluld omdat mijn vriendin en ik beide brildragend zijn. :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1