Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb voor de tweede keer in twee weken mijn kostbare iPhone in de wc pot laten vallen (iets met een ezel en een steen). De vorige keer was er niks aan de hand en deed hij het gewoon als een zonnetje. Nu heb ik minder geluk. De zaklamp van de iPhone is uit zichzelf aan en het scherm flikkert en wordt dan zwart. Hij ligt nu in een zak rijst te drogen...

Het stomme is, ik heb hem nog niet eens een halfjaar. Kan ik hem dan bij de apple store inruilen voor een nieuwe? (ik heb hem bij de mediamarkt gekocht). Of is er iets anders dat ik nog kan doen om hem te redden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:42

klaaz

it's me!

Waterschade is eigen schuld dikke bult helaas. Volgens mij zit er een watersensor in dus ze kunnen altijd zien of hij waterschade heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
omruilen? Totaal niet, zo werkt het gelukkig niet. Je zal er toch echt voor moeten betalen.

En uit eigen ervaring (gewerkt voor bedrijf wat deze reparaties inplande!)

Je krijgt NIET je eigen toestel terug, maar een refurbished 4S. Dit om de reparatie zo snel mogelijk te maken ipv een paar weken te moeten wachten.

[ Voor 55% gewijzigd door corset op 09-03-2015 14:31 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 13:42
de inboedelverzekering is hiervoor bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:27:
Kan ik hem dan bij de apple store inruilen voor een nieuwe? (ik heb hem bij de mediamarkt gekocht).
Neen. Als je 't zelf stuk maakt dan kun je 'm niet inleveren en een nieuwe krijgen. Je kunt wel proberen om 'm te laten "repareren", wat meestal inhoudt dat je voor een betere prijs (~€150 voor een 4S geloof ik) een refurbished model krijgt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
Ik zou inderdaad kijken of je het misschien op je inboedelverzekering oid kan verhalen.

Anders wordt het idd repareren (refurbished terugkrijgen waarschijnlijk) of een andere kopen. Apple gaat hier zelf natuurlijk niets aan doen. Het is immers geen defect onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Marjolijn,

Bij waterschade vervalt de garantie.
Zoals Klaaz al aangaf is er een indicator in de telefoon die weergeeft wanneer het waterschade betreft.
Reparatie is mogelijk, vaak kan deze schade gerepareerd worden zonder een refurbished terug te krijgen, dit is afhankelijk hoe lang het toestel in het water heeft gelegen.
Technici kunnen echter geen garantie vooraf geven dat dit daadwerkelijk lukt, zij zullen de telefoon fysiek moeten bekijken.
Hopelijk heb je iets aan deze informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt altijd 2 jaar garantie bij apple dus kan hem langs de apple store brengen
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:27:
Hoi allemaal,

Ik heb voor de tweede keer in twee weken mijn kostbare iPhone in de wc pot laten vallen (iets met een ezel en een steen). De vorige keer was er niks aan de hand en deed hij het gewoon als een zonnetje. Nu heb ik minder geluk. De zaklamp van de iPhone is uit zichzelf aan en het scherm flikkert en wordt dan zwart. Hij ligt nu in een zak rijst te drogen...

Het stomme is, ik heb hem nog niet eens een halfjaar. Kan ik hem dan bij de apple store inruilen voor een nieuwe? (ik heb hem bij de mediamarkt gekocht). Of is er iets anders dat ik nog kan doen om hem te redden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
Garantie ja, verzekering/accidental damage support nee.

Garantie dekt natuurlijk geen user error (in dit geval het in het water laten vallen).
Garantie is om onverwachte problemen op te lossen die door productiefouten zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem ingeruild voor een 5c! Aan de binnenkant waren geen enkele sporen te zien van waterschade, zelfs de indicatoren waren niet rood... En dat het ledlampje brandde is ze niet eens opgevallen. Iedereen bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1