Hallo, ik heb op dit moment webruimte icm domeinnaam en emailadressen, nu vindt ik de kosten erg hoogoplopen, is het makkelijk om de site vanuit huis te runnen?
op een aparte pc
op een aparte pc
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 23-10-2016 16:12 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Hoe lopen die kosten dan op?Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:20:
Hallo, ik heb op dit moment webruimte icm domeinnaam en emailadressen, nu vindt ik de kosten erg hoogoplopen, is het makkelijk om de site vanuit huis te runnen?
op een aparte pc
...en waarom?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Hosting kan in veel gevallen zelfs nog goedkoper. Uiteraard moet je uitkijken dat goedkoop geen duurkoop blijkt te zijn.Kraz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:25:
Simpele hosting is er al vanaf 40 euro per jaar. Dat is 3,5 euro per maand.
Daar kun je thuis geen PC 24/7 voor laten draaien.
[ Voor 18% gewijzigd door DJSmiley op 09-03-2015 20:07 ]
Wat je nodig hebt om dat te doen:Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:20:
op een aparte pc
Oslik blyat! Oslik!
En dat doen providers dus echt met consumentenlijntjes.dion_b schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:08:
en worst-case kan je provider je account suspenden of zelfs beeindigen.
Wellicht een goede start nu reeds voorgerekend is hoeveel het zelf hosten je zou kosten:Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:20:
op een aparte pc
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq