Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 13:03
Sinds een tijdje had ik last van het willekeurig loskoppen en niet herkennen van mijn micro SD kaartje, deze heb ik vandaag eruit gehaald en het kaartje lijkt mij erg defect, zo erg zelfs dat mijn laptop (W7 en Ubuntu) crasht zodra ik hem probeer te openen. Nu was dat niet het grootste probleem, ik heb maar gewoon een nieuwe 32GB kaartje besteld (Nu een Samsung EVO variant).

Nu dacht ik, laat ik even mijn muziek overzetten (Een aantal MP3 albummetjes) Hiervoor Kies3 geinstalleerd, geprobeerd via daar over te zetten. Niks, via Windows Explorer ook niks.
Heeft iemand enig idee wat het probleem hier kan zijn? Hij heeft dit altijd gewoon netjes gedaan, tot nu.

Het gaat om een Samsung S4 active (GT-I9295)
Android version: 4.4.2
Ik gebruik MTP over een USB 3.0 poort.
Build number: KOTH49H.I9295XXUCNE5

Kan iemand mij verder helpen :9~ ?

Verwijderd

Hoogstwaarschijnlijk is je MicroSD kaartlezer defect.
Het is dan ook een aanrader dit te repareren.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:11:
Hoogstwaarschijnlijk is je MicroSD kaartlezer defect.
Het is dan ook een aanrader dit te repareren.
Waarom geef jij advies over dingen waar je geen verstand van hebt? 8)7 Aan deze misinformatie heeft niemand wat. Een kaartlezer van een telefoon gaat zelden tot nooit stuk.

Ik denk dat de SD-kaart corrupt is. Probeer het met dit programma eens: http://www.roadkil.net/program.php?ProgramID=29

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-11 13:03
Even een update, de SD kaart was waarschijnlijk gewoon dood. Ik heb een nieuwe besteld, (32GB Samsung EVO) en die geinstalleerd. Probleem bleef helaas aanwezig, ik kon er nogsteeds niet naartoe schrijven via mijn pc. In mijn laptop werkte het echter wel. Toen toch eens verder gaan googelen en uiteindelijk gekomen op een topic dat vertelde dat de rechten van het schrijven op een SD kaart in KitKat aardig verknoeid waren. Dus toen mijn telefoon geroot en toen was het probleem opgelost!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:15:
[...]

Waarom geef jij advies over dingen waar je geen verstand van hebt? 8)7 Aan deze misinformatie heeft niemand wat. Een kaartlezer van een telefoon gaat zelden tot nooit stuk.

Ik denk dat de SD-kaart corrupt is. Probeer het met dit programma eens: http://www.roadkil.net/program.php?ProgramID=29
Net zo weinig als jij blijkbaar. 8)7