Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41
Beste Tweakers,

Mijn zus haar laptop valt om de haverklap (na 5 minuten ofzo) uit, dus heeft ze een nieuwe gekocht omdat er niet meer mee te werken viel. Nu zou ze haar documenten die ze voor school nodig heeft (die nog op haar oude laptop staan, haar thesis staat er oa nog op maar die heeft ze denk ik ook wel op een USB-stick gezet) op haar nieuwe laptop willen zetten. Nu heb ik de HDD van haar oude laptop er uit gehaald en even extern aangesloten op mijn laptop (haar nieuwe is nog niet aangekomen), maar ik vind deze documenten nergens terug! Kunnen die documenten nog gerecupereerd worden? Zoja, hoe vind ik die dan terug? Die zouden toch op die harde schijf moeten terug te vinden zijn? Of worden documenten en foto's daar niet op opgeslagen? :?

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Als ze niet onder de user dir staan dan wordt het zoeken.. mogelijk werd er direct gesynced naar dropbox/google drive etc.. maar dan nog zouden de documenten te vinden moeten zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zoeken op *.doc(x) etc :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Heb je wel access op de gebruikers map? Daar vindt je oa documenten, Afbeeldingen en Muziek.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldSchoolPhoto
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 15:05
Als je de gebruikersrechten het probleem zijn kan je dat of oplossen met een su account, makkelijker is nog een Ubuntu (linux) usb stickje te maken, die te booten en dan vanuit linux de hdd doorzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Wellicht een poging doen met software zoals TreeSize ? dan kan je ook makkelijk mee zoeken in de hidden folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41
Het is intussen al gelukt, ik kon eerst geen toegang krijgen omdat ik daarvoor geen rechten had, maar daarna lukte het opeens toch. Dus voor mij mag dit topic gesloten worden.
Pagina: 1