Goedendag medetweakers,
Ik heb een Desktop pc ( HP Pavilion p6 2470ed )
en deze draait windows 8.0
deze probeerde ik te update naar windows 8.1 al meerdere keren,
altijd kwam deze met het probleem dat de update niet gelukt is doordat er een bepaalde applicatie verwijderd moet worden. Deze applicatie heet "Nero - Burning Rom", het gekke is dat deze helemaal niet geinstalleerd staat en heb hiervoor google aardig afgezocht en het volgende gedaan.
1. installeer burning rom en deinstaleer deze
2 gebruik nero cleaner voor volledige deinstalatie
3. revo uninstaller voor volledige deinstalatie van alle folders en registry waarden.
4. alles van nero verwijderd
5. Clean Boot + firewall/virus beveiliging etc allemaal uit.
6. alle updates geinstalleerd, zoals verborgen updates/ windows updates en als App updates uit windows store.
maar zelfs na alles te proberen krijg ik steeds de volgende melding.

Ik zit met een dilema want ik heb echt voor mijn gevoel heel wat uren verspild naar het zoeken van oplossingen en dergelijke antwoorden voor problemen die het dichtsbij komen.
Is er iemand die mogelijk hetzelfde probleem heeft gehad en of iets in de buurt maar het wist op te lossen ?
Dank u
Mvg, Robin.
Ik heb een Desktop pc ( HP Pavilion p6 2470ed )
en deze draait windows 8.0
deze probeerde ik te update naar windows 8.1 al meerdere keren,
altijd kwam deze met het probleem dat de update niet gelukt is doordat er een bepaalde applicatie verwijderd moet worden. Deze applicatie heet "Nero - Burning Rom", het gekke is dat deze helemaal niet geinstalleerd staat en heb hiervoor google aardig afgezocht en het volgende gedaan.
1. installeer burning rom en deinstaleer deze
2 gebruik nero cleaner voor volledige deinstalatie
3. revo uninstaller voor volledige deinstalatie van alle folders en registry waarden.
4. alles van nero verwijderd
5. Clean Boot + firewall/virus beveiliging etc allemaal uit.
6. alle updates geinstalleerd, zoals verborgen updates/ windows updates en als App updates uit windows store.
maar zelfs na alles te proberen krijg ik steeds de volgende melding.

Ik zit met een dilema want ik heb echt voor mijn gevoel heel wat uren verspild naar het zoeken van oplossingen en dergelijke antwoorden voor problemen die het dichtsbij komen.
Is er iemand die mogelijk hetzelfde probleem heeft gehad en of iets in de buurt maar het wist op te lossen ?
Dank u
Mvg, Robin.
[ Voor 4% gewijzigd door SpaceCaker op 08-03-2015 21:38 ]