Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
upc geeft geen volledig dolby digital signaal door wellicht dat het daar door komt. Probeer eens nog een andere bron (laptop) aan je receiver te hangen en te kijken of het dan wel werk.
Verder nog een vraag, ik snap de 'crossover op de USB' niet. Waar gebruik je dat voor? Die speakers kunnen toch gewoon rechtstreeks aan de receiver hangen?
Verder nog een vraag, ik snap de 'crossover op de USB' niet. Waar gebruik je dat voor? Die speakers kunnen toch gewoon rechtstreeks aan de receiver hangen?
Sorry, dit moet SUB zijn
Denk dat ie SUB bedoeld ipv USB 
Tja, het is moeilijk te zeggen wat het probleem kan zijn. Gaat ie helemaal nooit aan, of soms? Misschien helpt het als je de subwoofer gain wat hoger zetten op de receier (en wat lager op de sub), zodat het signaal naar de sub hoger is en daardoor hopelijk sneller aangaat.
Of probeer het eens met een andere subwoofer.
Of zoek met jouw favoriete searchengine of dit een bekend probleem is met de receiver of subwoofer.
Het zou eventueel ook aan het signaal kunnen liggen zoals Flans aangeeeft.
Tja, het is moeilijk te zeggen wat het probleem kan zijn. Gaat ie helemaal nooit aan, of soms? Misschien helpt het als je de subwoofer gain wat hoger zetten op de receier (en wat lager op de sub), zodat het signaal naar de sub hoger is en daardoor hopelijk sneller aangaat.
Of probeer het eens met een andere subwoofer.
Of zoek met jouw favoriete searchengine of dit een bekend probleem is met de receiver of subwoofer.
Het zou eventueel ook aan het signaal kunnen liggen zoals Flans aangeeeft.
Ligt aan de tv zender. Meeste sturen niet eens surround mee, laat staan discrete lfe
op dit moment slaat de subwoofer helemaal niet meer aan. Lampje op achterkant sub blijt rood knipperen. Dus ik denk dat deze kaput is....
hoe heb je eea nu aangesloten? Zit de subwoofer op een aparte uitgang op de receiver?
Pagina: 1