Van game pc naar x-box one wel of geen bf4 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:37
Ik heb nu eindelijk een xbox- one gehaald , en wil graag bf4 halen maar heb dat altijd op de pc gedaan.

Ik neem aan dat ik dan weer vanaf 0 moet beginnen, enkel is het spel nog een beetje levend op de x-box one?

Hardline trekt mij niet zo en heb altijd met bf4 veel lol gehad, momenteel speel ik cod aw maar dat komt niet eens in de buurt kwa gevoel voor me.

Is bf4 nog de moeite waard om te halen of komt er dit jaar nog een soortgelijke mooie shooter uit?

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Zoals je zelf al zei, BF Hardline komt er snel aan, maar dat trekt je niet zo :)

Ik heb de afgelopen dagen als opwarmertje wat BF4 gespeeld, en er waren totaal geen problemen om spelers te vinden... Je progress is verbonden aan je PC "soldier", dus je zal inderdaad wel weer overnieuw moeten beginnen :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:37
Thanks mooi om te horen dat BF4 nog levend genoeg is, tja BF Hardline er zit nog wat twijfel na beter gekeken te hebben lijkt het aardig op de game play van BF4.
Eerst BF4 maar halen en later heel misschien BF Hardline...

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Wat ik heb gezien is dat het vooral een heel stuk sneller is dan BF4, Hotwire is echt een bazen-gamemode :)

Conquest op kleinere maps en ipv van vlaggen heb je auto's waarin je rond kan scheuren :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987