• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag een camerakraan (jib) opgezet in onze kerk. Deze lag meer dan 2 jaar ingepakt aan de kant. Het viel mij mee dat een en ander nog aanwezig was... Het gaat om een ProAm Orion DVC200 (handleiding =PDF) met een 7" schermpje er bij.

Bij het scherm zat een soort hark met iets van een schroefoog. Bij het pakketje zit geen boekje o.i.d. Nu is dat ook geen vereiste want die staat online (=PDF).

Bij deze set hoort het onderdeel wat ik niet kan plaatsen, op de foto hieronder is het omcirkeld. Wie kan mij er meer over vertellen of zelfs laten zien in een paar foto's / filmpje hoe dit te gebruiken is?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropboxusercontent.com/u/645076/LCD_kit_br.jpg

Via YouTube is er genoeg te vinden over deze cranes maar nergens kom ik dat gekke onderdeel tegen. Aangezien ik weinig met film of video doe kan ik het ook niet plaatsen.

[ Voor 8% gewijzigd door sypie op 08-03-2015 18:21 ]

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01 21:09

ötzi

eclecticus

Is de monitorstand, voor op tafel oid.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
ötzi schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:35:
Is de monitorstand, voor op tafel oid.
Precies. Er zitten als het goed is ook schroefgaten bij voor een bewegende tafel of hellend oppervlak als je geen stilstaande horizontale vaste setup hebt.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ah, op deze manier.

Ik trek dan bij deze de conclusie dat ik die niet nodig ben in de normale situatie waarbij de jib standaard wordt opgebouwd en bediend. Er komt geen plateau of iets dergelijks voor op de jib waardoor dit onderdeel voor ons dan in de kast kan blijven liggen.

Ik hoop binnenkort te kunnen spelen met het geheel, we moeten eerst nog op zoek naar een 2e camera, bedrading en wat gewichten. Hoewel een zak zand in eerste instantie ook mogelijk is. (for the time being)