Goedemiddag allemaal, ik heb pas geleden mijn pc verkocht en ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem zal vooral worden gebruikt met het spelen van de nieuwe games. Ik ben van plan om GTA V/BF4 te spelen en andere toekomstige spellen. Ik hoop dat ik met deze pc de komende 4 jaar alle games wel op een van de hoogste kwaliteit kan spelen op 1080p. Verder kijk ik genoeg series en doe ik er af en toe mijn school werk op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer rond de €1200,- gaan kosten. Ik lig niet wakker van een paar tientjes meer als ik daardoor een betere build krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bij mijn oude game pc had ik al een muis, toetsenbord, koptelefoon. Het gaat hierbij om de Razer Deathadder 2013 muis met een Madcatz v7 toetsenbord. Verder heb ik gewoon een simpele usb koptelefoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle benodigde hardware die je voor een nieuwe PC nodig hebt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Dit komt vooral omdat ik geen fan ben van AMD cpu's/gpu's en ik heb goede ervaring met nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog wel een aantal wensen voor mijn nieuwe systeem.
- Kast moet goed gekoeld zijn, de kabels moeten eenvoudig weg te werken zijn en er moet een window inzitten.
-Voeding moet modulair zijn.
-Waterkoeling (is een wens)
-De pc moet er mooi en goed uitzien. Ik moet er namelijk een aantal jaar mee kunnen doen.
Ga je overklokken?
Ben het in de toekomst van plan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem zal vooral worden gebruikt met het spelen van de nieuwe games. Ik ben van plan om GTA V/BF4 te spelen en andere toekomstige spellen. Ik hoop dat ik met deze pc de komende 4 jaar alle games wel op een van de hoogste kwaliteit kan spelen op 1080p. Verder kijk ik genoeg series en doe ik er af en toe mijn school werk op.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag ongeveer rond de €1200,- gaan kosten. Ik lig niet wakker van een paar tientjes meer als ik daardoor een betere build krijg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bij mijn oude game pc had ik al een muis, toetsenbord, koptelefoon. Het gaat hierbij om de Razer Deathadder 2013 muis met een Madcatz v7 toetsenbord. Verder heb ik gewoon een simpele usb koptelefoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle benodigde hardware die je voor een nieuwe PC nodig hebt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidia. Dit komt vooral omdat ik geen fan ben van AMD cpu's/gpu's en ik heb goede ervaring met nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog wel een aantal wensen voor mijn nieuwe systeem.
- Kast moet goed gekoeld zijn, de kabels moeten eenvoudig weg te werken zijn en er moet een window inzitten.
-Voeding moet modulair zijn.
-Waterkoeling (is een wens)
-De pc moet er mooi en goed uitzien. Ik moet er namelijk een aantal jaar mee kunnen doen.
Ga je overklokken?
Ben het in de toekomst van plan.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,95 | € 237,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 374,89 | € 374,89 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Cooler Master Nepton 240M | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | G.Skill Ripjaws F3-12800CL9D-8GBRL | € 66,09 | € 66,09 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 730W CM | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |