Ik kan zelf nauwelijks kiezen tussen een Honor 3C of een Honor Holly gloednieuw. Of een tweedehands Samsung Galaxy Note 1. Ik kan de tweedehands Note voor ongeveer 90 euro krijgen en dan heb ik wel een iets groter scherm van 5,3" met amoled. Ik hou wel erg van een mooi groot scherm. Maar dan heb ik wel een tweedehands telefoon. Mijn budget is eigenlijk wel max 140 euro.... Ik gebruik vooral YouTube en ik wil ook via YouTube kunnen downloaden met een app en dat doe ik nu ook met mijn Windows Phone alleen het scherm vind ik te klein en de accu is te snel leeg. Ik heb een HTC Radar op dit moment. Een beetje advies zou wel handig zijn,.
De Galaxy Note 1 vind ik wel erg verouderd. Ik zou zelf voor een modernere apparaat gaan, aangezien de tech erg snel verbeterd.
Ik denk ook dat de batterij van een tweedehandse Note 1 significant verslechterd is omdat het al lang in gebruik is.
Ik denk ook dat de batterij van een tweedehandse Note 1 significant verslechterd is omdat het al lang in gebruik is.
[ Voor 31% gewijzigd door Intense op 08-03-2015 13:46 ]
Ligt eraan een nieuwe batterij is niet zo duur en de Note 1 is niet verslechterd de meeste telefoons hebben nog steeds geen OLED scherm. En dat de Honor een quadcore heeft maakt me niet zoveel uit, als ik maar YouTube kan kijken op me telefoon.
Ik zou kijken of je niet wat kunt importeren... Gooi er iets bij en zorg dat je geen import hoeft te betalen en je hebt de Jiayu S3.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:50:
Ligt eraan een nieuwe batterij is niet zo duur en de Note 1 is niet verslechterd de meeste telefoons hebben nog steeds geen OLED scherm. En dat de Honor een quadcore heeft maakt me niet zoveel uit, als ik maar YouTube kan kijken op me telefoon.
Ik heb zelf de Honor 3c, Honor Holly, Honor 6 . Ik kan melden dat het hele mooie telefoons zijn. Als je tussen de 3c en Holly moet gaan kiezen zou ik zeggen kies voor de Honor Holly. Deze is net op de markt en zal dus nog langer door Honor ondersteund gaan worden. En de Honor hoef je niet te importeren zoals Momus meld. Kijk op hihonor.nl waar je ze hier in Nederland online kan gaan bestellen.
Ik heb nergens gezegd dat je de Honor moet importeren. Ik geef slechts een betere optie voor hetzelfde geld.
Ik zou geen tweedehands telefoon kopen vanwege:
- slijtage accu
- mogelijke gebruikerssporen
- geen garantie
- gaat minder lang mee
Stel, dat ding gaat kort kapot na een tijdje dan kan je een nieuwe kopen want reparatie is duur, zeker voor een ouder model. Ook draait er niet de nieuwate software op, dat kan na verloop van tijd beperkingen geven. Overigens heb ik zelf ook de Note 1, en ik ben er super blij mee
.
Overigens kan je ook je HTC Rader proberen te verkopen, dat vergroot je budget iets
Dan komt een S3 Neo erbij als kandidaat, al zal de snelheid dan ongeveer vergelijkbaar zijn met de Note 1.
- slijtage accu
- mogelijke gebruikerssporen
- geen garantie
- gaat minder lang mee
Stel, dat ding gaat kort kapot na een tijdje dan kan je een nieuwe kopen want reparatie is duur, zeker voor een ouder model. Ook draait er niet de nieuwate software op, dat kan na verloop van tijd beperkingen geven. Overigens heb ik zelf ook de Note 1, en ik ben er super blij mee
Overigens kan je ook je HTC Rader proberen te verkopen, dat vergroot je budget iets
[ Voor 18% gewijzigd door OB1 op 09-03-2015 18:25 ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Helaas loopt de zoektocht naar een Note op een dood spoor. De meeste willen er nog 100 euro voor en dat is echt belachelijk. Marktplaats is ook niet voor tweakers die weten wat een telefoon op pricewatch kost alleen voor mensen die dure abonnementen afsluiten ofzo.
Ik denk dat het een Asus Zenfone 2 wordt...
Ik denk dat het een Asus Zenfone 2 wordt...
ja maar hij is nog niet leverbaar dus kan ik nog even doorsparen maar als hij meer dan 200 wordt valt hij ook af. Maar dat heb ik liever dan een Jiayu
Verwijderd
Begin eens met je eisen duidelijk op een rijtje te zetten want wat ik nu lees schept niet echt duidelijkheid:
- wat voor OS wil je?
- hoe groot moet het scherm minimaal zijn?
- wat is een minimale batterijduur voor je?
- waar gebruik je het toestel voor?
- tussen welke toestellen twijfel je? Je begint met Note / Honor en nu is het een Asus?
- wat is je budget? je zegt 140 max en noemt nu 200?
- wat voor OS wil je?
- hoe groot moet het scherm minimaal zijn?
- wat is een minimale batterijduur voor je?
- waar gebruik je het toestel voor?
- tussen welke toestellen twijfel je? Je begint met Note / Honor en nu is het een Asus?
- wat is je budget? je zegt 140 max en noemt nu 200?
Dan kun je vast stoppen met sparen, hij wordt meer dan 200.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2015 @ 10:47:
ja maar hij is nog niet leverbaar dus kan ik nog even doorsparen maar als hij meer dan 200 wordt valt hij ook af. Maar dat heb ik liever dan een Jiayu
Verwijderd
De Note 2 is een veel betere keus inderdaad. De specs zijn veel meer up to date en de processor is nog altijd vrij krachtig.
Pagina: 1