Report spamreview punt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
Het komt wel eens voor dat iemand zichzelf zo grappig vind om een onzinreview te schrijven over iets. Het is ook erg vervelend om ze tegen te komen. Zo'n review waarin iemand bijvoorbeeld iets 1 ster geeft en alleen maar complete onzin loopt te vertellen, zoals deze productreview: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart review door roy-wl
Daarom stel ik voor dat er een speciaal topic voor komt om het makkelijker te melden, want nu moet je zelf waarvoor een topic openen en dit lijkt mij veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:01

AzzKickah

06-CENSORED

Die is een paar uur geleden al 2x aangegeven... Snap niet dat ie nog niet verwijderd is.

Spamreview

[ Voor 17% gewijzigd door AzzKickah op 08-03-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:02
AzzKickah schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:12:
Die is een paar uur geleden al 2x aangegeven... Snap niet dat ie nog niet verwijderd is.

Spamreview
Dit was slechts een voorbeeld, als er 1 topic is waar dit gemeld kan worden zullen er dus niet allemaal verschillende topics worden geopend.

En dat bedoel ik. Net als het topic waarin vreemde reclames gemeld kunnen worden, gewoon 1 topic voor alle berichten, misschien is dat wat?

[ Voor 15% gewijzigd door Jochemd13 op 10-03-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
AzzKickah schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:12:

Spamreview
Dat is puur omdat ik een luie donder ben die maar eens in de paar uur op Tweakers kijkt...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.