muis springt heen en weer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
hallo,
sinds twee dagen heb ik het probleem dat mijn muis random bewegingen gaat maken zonder dat ik dat wil.
Dus wanneer ik op iemand mik in mn shooter, zorgt mn muis ervoor dat ik opeens helemaal omhoog of omlaag kijk waardoor ik telkens dood ga, Ik heb geprobeert om een andere muis te gebruiken, maar ik houd hetzelfde probleem. Heeft iemand een oplossing?
Ik heb wat op internet gezocht maar het omlaag halen van de pointerspeed helpt ook niet.

groeten Kevin
PS. ik wist niet in welk forum ik dit moest zetten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-05 09:20
Gaat dit over een laptop of PC? Heb je een gekleurde muismat met optische muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
het gaat om een PC met een egaal zwarte muismat en een optische muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
kevinlania schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:13:
PS. ik wist niet in welk forum ik dit moest zetten dus..
Niet hier in ieder geval :P

Maar kijk of de sensor vies is, en probeer met gewoon een droog doekje hem schoon te maken. En kijk of met een andere muis op je PC, of met deze muis op een andere PC om zeker ervan te zijn dat de muis het probleem is, en niet dat je broertje lollig denkt te zijn en zijn draadloze muis erin heeft geplugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
ik weet zeker dat het mijn broertje niet is want alleen mijn 2 usb kabels zitten er in, ook weet ik zeker dat het niet aan de sensor ligt omdat ik die net schoongemaakt heb. met een andere muis op deze pc heb ik er ook last van dus zal vast ergens in mijn instellingen ofzo staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:52

mirno

私の名前はMirnoです

Je hebt twee bedrade muizen hiervoor gebruikt?
En wat voor muismat heb je dan?
Gebeurd het alleen bij gamen, of ook tijdens het internetten? En is het alleen bij één specifieke game of bij allemaal?

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
het gebeurt de heletijd maar meer in games wanneer ik de muis snel beweeg. Ik heb een CM storm speed rxl. Ik heb 1 draadloze en 2 bedrade muizen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb je bluetooth op je PC? Zo ja, schakel die uit. En als je zegt dat alleen je 2 USB kabels erin zitten, heb je ook gecontroleerd op ontvangers van muizen? Die dingen kunnen heel klein zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
ik heb geen bluetooth, en ik weet zeker dat alleen mijn toetsenbord (ps2 oldschool) mijn headset usb, en muis zijn aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 06:02

Sprite_tm

Semi-Chinees

Schopje EL->OH.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ook al een andere ondergrond gebruikt? (je weet maar nooit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Bezorgder dan een postbezorger

Driver geinstalleerd voor de muis?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinlania
drivers geinstaleerd/geupdate voor alle muizen en heb er nog steeds last van. het is inmiddels wel een beetje minder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffedie
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11-2023
je kan eens naar configuratiescherm gaan en dan bij muis eens kijken bij de muisnelheid en de verbetering van de muis ofzo(heb engelse windows dus weet de vertaling niet) dat wou bij mij wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:02

D4NG3R

kiwi

:)

Enhancement / Filtering / Smoothing liggend aan welk spel / applicatie je gebruikt. Net de andere kant op..

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 10-03-2015 01:38 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-04 11:29
Kijk eens in apparaatbeheer of je alle hardware bij muizen/controllers/HID-apparaten, herkent. Ik had een gelijkaardig probleem met Universal Remote, een Android app die communiceert met een lokale server. Bij het installeren van die server werden ook game controller drivers geïnstalleerd (om je telefoon als controller te gebruiken ofzo) die gek deden wanneer geen app verbonden was met de server.

Verwijder alle apparaten die je niet kent, herinstalleer ze als je ze toch nodig blijkt te hebben. Kijk wel eerst na van wie de drivers zijn voor ze verwijdert.
Pagina: 1