Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[KPN Experiabox] Openen Tweakers in Safari en/of Chrome

Pagina: 1
Acties:

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:12
Ik heb thuis een Alles-in-1 abonnement bij KPN. Zodoende maak ik aldus gebruik van een KPN Experiabox. Een en ander ging tot voor kort zonder noemenswaardige problemen. Sinds kort ervaar ik echter dat zowel op mijn iMac als op mijn MacBook Pro dat Tweakers.net in sommige gevallen gewoon helemaal niet laad. Opvallend is dat het probleem zich niet voordoet op mijn iPhone en iPad. De router heb ik al gereset, echter zonder resultaat. Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen? Ik heb in beide browsers alle extensies uitgeschakeld en ook heb ik alle gegevens gewist. Ook daar kan het dus niet aan liggen.

Heeft iemand voor mij dé oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door VeeGee op 08-03-2015 12:05 ]

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-11 10:48
Ik heb exact hetzelfde probleem op mn macbook air en mijn mac mini. Het probleem doet zich inderdaad voor met safari. Safari op de ipad en iphone werkt wel gewoon goed met tweakers. Er zijn geen andere sites waar dit probleem zich voordoet.

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!