Beste Tweakers,
Ik twijfel enorm over onderstaande opties en zou graag jullie advies horen over welke van de 2 hieronder voor mijn situatie de beste keus is (ook qua bouwkwaliteit en betrouwbaarheid)
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop thuis voornamelijk om te internetten, te spelen met mijn NAS (bestanden verplaatsen/bewerken) en muziek en film collecties te beheren/bekijken
Ik wil wat met Photoshop en Indesign gaan spelen.
Wat is je budget?
600-750 euro, liever wat minder: het meeste waar voor mijn geld
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel thuis (op een aantal plaatsen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb momenteel 2 serieuze opties waar ik graag jullie advies over zou willen hebben.
Lenovo heeft momenteel een actie op de NL website: 10% korting en voor 20 euro extra een upgrade naar FHD scherm.
Prijs van de Lenovo E550 met FHD scherm wordt dan: 647,10
Tevens heb ik bij onze lokale BCC een optie gekregen om voor 715 euro een Asus N56 te kopen.
Deze heeft 4 maanden op de winkelvloer gestaan, en heeft dus al aardig wat uren aan gestaan.
Prijs N56: 715 euro (showmodel)
Hieronder de 2 laptops waar het om gaat.
De n56 heeft een behoorlijk snellere processor, en de video kaart is iets beter.
Echter de Lenovo heeft de nieuwe generatie i5 processor en volgens mij zal deze voor mijn gebruik prima voldoen.
Beide opties verlopen morgen (thinkpad actie afgelopen) en de asus n56 houden ze ook vast tot morgen.
Welke laptop adviseren jullie?
Link naar betreffende aanbieding van Lenovo: http://shop.lenovo.com/nl...eries/e550/#tab-customize
Ik twijfel enorm over onderstaande opties en zou graag jullie advies horen over welke van de 2 hieronder voor mijn situatie de beste keus is (ook qua bouwkwaliteit en betrouwbaarheid)
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik mijn laptop thuis voornamelijk om te internetten, te spelen met mijn NAS (bestanden verplaatsen/bewerken) en muziek en film collecties te beheren/bekijken
Ik wil wat met Photoshop en Indesign gaan spelen.
Wat is je budget?
600-750 euro, liever wat minder: het meeste waar voor mijn geld
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Enkel thuis (op een aantal plaatsen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb momenteel 2 serieuze opties waar ik graag jullie advies over zou willen hebben.
Lenovo heeft momenteel een actie op de NL website: 10% korting en voor 20 euro extra een upgrade naar FHD scherm.
Prijs van de Lenovo E550 met FHD scherm wordt dan: 647,10
Tevens heb ik bij onze lokale BCC een optie gekregen om voor 715 euro een Asus N56 te kopen.
Deze heeft 4 maanden op de winkelvloer gestaan, en heeft dus al aardig wat uren aan gestaan.
Prijs N56: 715 euro (showmodel)
Hieronder de 2 laptops waar het om gaat.
De n56 heeft een behoorlijk snellere processor, en de video kaart is iets beter.
Echter de Lenovo heeft de nieuwe generatie i5 processor en volgens mij zal deze voor mijn gebruik prima voldoen.
Beide opties verlopen morgen (thinkpad actie afgelopen) en de asus n56 houden ze ook vast tot morgen.
Welke laptop adviseren jullie?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N56JN-CN091H | € 920,40 | € 920,40 |
| 1 | Lenovo Thinkpad E550 20DF004TMH | € 769,- | € 769,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.689,40 | |
Link naar betreffende aanbieding van Lenovo: http://shop.lenovo.com/nl...eries/e550/#tab-customize
[ Voor 5% gewijzigd door alberthagen op 08-03-2015 16:20 ]