Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-07 07:19

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik verhuis binnenkort naar een nieuw appartement. De huiskamer zal worden behangen, de bedoeling was met gewoon wit behang. Op termijn zal er een beamer komen, die (zoals ik dat altijd deed) zal projecteren op het behang.

Nu zag ik bij de bouwmarkt echter ook een soort grijs/zilver/metallic kleurig behang. Het deed mij denken aan dezelfde kleur als van een bioscoopschermen, dus vroeg ik mij af, zou dat beter reflecteren en een meer kleurecht beeld opleveren als een witte muur?

Waar ik bang voor ben, is dat door de reflectieve eigenschappen, ik effectief de lens van de beamer gereflecteerd ga krijgen, en je dus effectief een fellere plek in beeld krijgt.

Ik heb een stukje van 10x20 cm meegenomen, maar dat is niet echt representatief om het mee te testen :).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:05

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

stel je vraag hier eens: htforum.nl

vind je ook zat andere ideeen voor een DIY scherm, en vast ook nog wel en goedkoop 2dehands scherm, dat ziet er een stuk beter uit dan op de muur.

kun je je meteen goed orienteren op je nieuwe projector, staan veel reviews en via de sponsors kun je veelal een mooie deal maken.

welke projector had je op het oog?

[ Voor 31% gewijzigd door Fraggert op 09-03-2015 13:07 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison