Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2013 meerdere mailaccounts instellen*

Pagina: 1
Acties:

• h999
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2023
Hallo,
Ik gebruik outlook 2013 voor mijn E mails, nu heb ik verschillende accounts en e mailadressen van mij, vrouw, dochter en zoon.
Eerst kreeg van iedereen mails in mijne box ,dochter, zoon, vrouw.Nu heb ik een regel aangemaakt voor te testen.Werkt goed behalve dat ik dezelfde 4 keer krijg.
Thanks

Verwijderd

....en wat is je probleem/vraag? En als je niet aangeeft wat de regelinstellingen zijn valt er sowieso niks over te zeggen.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 13:22
Je zult regels moeten aanmaken met als van e-mail dochter dan naar map dochter (iets in die trend).

• h999
Als ik regels aanmaak van bvb aan dochter in box dochter krijgt ze dezelfde mail 4 x..

@dr0ptheb0mb, ik leg het probleem toch uit? welke regelinstellingen bedoel je juist?

Verwijderd

Nu heb ik een regel aangemaakt voor te testen.
Wat zou die regel moeten doen, wat doet hij, en wat staat er allemaal in? Zijn er andere regels actief? Zo ja, wat staat daar dan in, en in welke volgorde worden ze aangeroepen?
Werkt goed behalve dat ik dezelfde 4 keer krijg.
Vier keer dezelfde wat?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

TheVMaster

Moderator WOS
Eh.....de dag dat Outlook een Windows Client is, is gelukkig nog erg ver weg :+

MOVE >> CSA

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

Sorry, maar begin nog eens opnieuw en leg even precies uit wat het probleem is en hoe je het hele spul hebt ingesteld. Ik snap hier echt weinig tot niks van.

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:43
Kan het zijn dat ze in plaats van verplaatst gekopieerd worden?

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

• h999
- Ik heb 4 e mail adressen ok?
- Dus ieder e mail adres heeft een postvak in,verzonden,enz ok?
- Als e mail adres/account 1 een mail krijgt komt deze ook in account/e mail 2,3,4 terecht ook al zijn dat verschillende namen.ok ?
- Nu had ik een 1 regel opgemaakt dat mails van persoon 1 terecht komen in account 1, maar dezelfde mail komt daar nu 4 keer in terecht ok?
Of dat ze gekopieerd worden weet ik niet, ik heb maar juist outlook 2013 in gebruik, ik heb gewoon 4 account aangemaakt.
thanks

Verwijderd

Wij kunnen niet raden wat de precieze regelinstellingen zijn dus dan wordt het lastig om te zien wat het probleem veroorzaakt.

• h999
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:12:
Wij kunnen niet raden wat de precieze regelinstellingen zijn dus dan wordt het lastig om te zien wat het probleem veroorzaakt.
Ik heb momenteel geen regels ingesteld, ik heb de vorige terug verwijderd.Maar de mails blijven in alle 4 de boxen komen.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 10:12

AzzKickah

06-CENSORED

h999 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 14:59:
- Als e mail adres/account 1 een mail krijgt komt deze ook in account/e mail 2,3,4 terecht ook al zijn dat verschillende namen.ok ?
- Nu had ik een 1 regel opgemaakt dat mails van persoon 1 terecht komen in account 1, maar dezelfde mail komt daar nu 4 keer in terecht ok?
Of dat ze gekopieerd worden weet ik niet, ik heb maar juist outlook 2013 in gebruik, ik heb gewoon 4 account aangemaakt.
thanks
Je hoeft niet zo sarcastisch te doen ok?
Ik kan je ook niet helpen, bijvoorbeeld.

4 accounts aangemaakt.. Dat betwijfel ik.
Heb je niet gewoon 1 account 4x ingesteld met een andere naam? Want dan heb je het gewoon telkens over dezelfde inbox natuurlijk, die je dan 4x hebt ingesteld in Outlook.

Je moet 4 verschillende e-mail accounts hebben, met elk hun eigen username + password. En die afzonderlijk instellen in Outlook.

Post eens een screenshot van je Outlook mail-account instellingen window dinges.

Verwijderd

- Ik heb 4 e mail adressen ok
Heb je vier apart adressen of 1 adres met 3 aliassen er aan gekoppeld?

• h999
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Heb je vier apart adressen of 1 adres met 3 aliassen er aan gekoppeld?
Ik heb 4 aparte adressen ingevuld bij account toevoegen.
Dus ben naar account toevoegen geweest.dan naam ingevuld, email adres en paswoord en zo 4 keer.
zou daar het probleem zitten?

Verwijderd

h999 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:09:
[...]

Ik heb 4 aparte adressen ingevuld bij account toevoegen.
Maar zijn het ook echt 4 verschillende accounts, dus elk met een eigen mailadres/gebruiksnaam/wachtwoord?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 16:14

OgWok

U.N.C.L.E.

Logt een ieder wel individueel in, in Windows? Of één account in Windows en 4 mail accounts in Outlook?

[ Voor 9% gewijzigd door OgWok op 08-03-2015 18:57 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• h999
Ik snap het allemaal niet meer.
Dus ik ben bij telenet, daar heb ik een mailbox en in die mailbox zitten 4 e mail adressen op en die heb ik allemaal ingevoerd.

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ho stop , je hebt een mailbox en daar zijn 4 adressen aangekoppeld?
je zou dus moeten hebben 4 mailboxen en elke 1 email adres.
Niet andersom dus
niet zo raar dat je 4 keer dezelfde mail binnenkrijgt dan .
Haal je ze binnen met pop of imap?

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• h999
docftp schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:03:
Ho stop , je hebt een mailbox en daar zijn 4 adressen aangekoppeld?
je zou dus moeten hebben 4 mailboxen en elke 1 email adres.
Niet andersom dus
niet zo raar dat je 4 keer dezelfde mail binnenkrijgt dan .
Haal je ze binnen met pop of imap?
ja,Bij telenet noem dat u7..... en daar heb ik 4 mailadressen opstaan, vroeger gebruikte ik live mail,alles werkte perfect dan.
Pop dacht ik gelezen te hebben.

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is het mogelijk om meerdere accounts aan te maken bij telenet of krijg je maar 1 mail account.
Want het account wat je nu gebruikt haalt vier keer het zelfde op. ergo 4 dezelfde mails in je mailbox.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• h999
ik kan meerdere mailboxen aanmaken en in iedere box kan ik 5 e mail adressen insteken.
http://klantenservice.tel...elenet-internetabonnement

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Doe het dan ajb in 1x goed:
- maak aparte mailboxen voor jezelf, vrouw en kinderen
- maak aparte windows accounts voor wederom jezelf, je vrouw en je kinderen
- stel in ieder windows account outlook in voor de juiste mailbox.

en dan krijg je er ook nog een gratis titelfix bij: 'meerdere mails' zegt niets over je probleem.

Niet ok. Je hebt één mailbox met 4 aliassen
Niet OK. Een postvak in is gebonden aan een outlook account, niet aan een mailadres
Tuurlijk. Die vier namen verwijzen naar dezelfde mailbox
Uiteraard. Jer trekt dezelfde mailbox 4 x leeg.
Dat is niet slim van je.
thanks
OK.

En als je het perse op jouw houtje-touwtje manier wilt doen stel je één account in, maakt vier submappen onder postvak in en distribueert mbt regels je inkomende mail. Alleen moet je dan niet komen klagen als jouw zoon, dochter of vrouw jouw en elkaars mail kunnen lezen en ze daar niet zo blij mee zijn.

[ Voor 86% gewijzigd door Lustucru op 08-03-2015 21:24 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• h999
Lustucru schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:10:
Alleen moet je dan niet komen klagen als jouw zoon, dochter of vrouw jouw en elkaars mail kunnen lezen en ze daar niet zo blij mee zijn.
Ik ga het proberen op te lossen zoals je zei, en als het niet lukt terug naar live mail denk ik.
Bij ons thuis leest iedereen elkaars e mails , geen probleem :)

Iedereen alvast bedankt voor de hulp d:)b
Pagina: 1