Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internet op 1 pc traag als dikke...

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 13:53
Hallo.

Ik heb sinds na het avondeten ineens een superslechte internet verbinding.

Ik heb in de middag nog films gedownload en een spel geinstalleerd via steam, maar deze avond lijkt ineens niks meer te werken. Ik ben wel verbonden met het internet en chatten via steam lijkt nog te werken, maar zelfs google duurt minuten voordat ik resultaat heb, als het al werkt.

ik heb de router al gereset, ipconfig /flushdns, ik zie geen rare instellingen aan me proxy (die ik overigens niet heb, maar wellicht is er iets binnengeslopen).

Mijn mobiel, waar ik dit op typ, is draadloos verbonden met mijn accespoint waar ook de pc aan verbonden zit (met een draad). ik heb dus wel gewoon een prima internet verbinding, maar dus niet op de PC.

Ik ga er dus van uit dat het een lokaal probleem is, maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb voor zover ik weet ook geen software geinstalleerd anders dan dat ik het spel Duke Nukem 3D van steam heb geinstalleerd.

Wat kan ik nog meer proberen?

Edit: Werkelijk waar... 5x opnieuw opgestart en elke keer de zelfde problemen, en nadat ik de post heb geplaatst via me mobiel loopt mijn pc half vast en werkt het na de reset ineens weer :S

Case closed denk ik...

[ Voor 9% gewijzigd door BLACKfm op 07-03-2015 23:01 ]

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-11 09:03
Tijd om je drivers te updaten denk ik.

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:36
Virus, malware, ongewenste netwerkactiviteit op PC?

[ Voor 6% gewijzigd door PKHS op 08-03-2015 12:15 ]