Toon posts:

Windows 8.1 Pro Studentenaanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Ik had zojuist een discussie met me vader over het aanschaffen van Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod op mijn laptop en deze dmv een usb op mijn nieuwe PC te zetten. Hij zij dat dit niet mogelijk is, en dat de Windows alleen bestemd is voor de machine waar het op gekocht is. Wie heeft er gelijk, ik of mijn vader?

pricewatch: Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod

Met vriendelijke groet,
Caprio

Ik heb Windows 8.1 Pro aangeschaft via de site van Microsoft, ik verwachtte dat ik een .ISO file zou krijgen die ik vervolgens op mijn USB kon zetten en op deze manier windows op mijn nieuwe computer kon zetten. Dit is echter niet het geval, ik heb een WindowsSetup.exe file gekregen en dit word niet herkend als besturingssysteem wanneer ik deze in mijn nieuwe computer doe. Wat moet ik nu doen? Ben echt ten einde raad..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:54

larshack

Zonder melk en suiker

De licentie laat de installatie op 1 apparaat toe, dus als je hem op een andere computer wil gebruiken moet je de andere deactiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
larshack schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:16:
De licentie laat de installatie op 1 apparaat toe, dus als je hem op een andere computer wil gebruiken moet je de andere deactiveren.
Ik heb het aangeschaft maar ik heb een setup bestand gekregen, moet ik dit bestand op mijn usb zetten en in mijn nieuwe computer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:14:
... ik heb een WindowsSetup.exe file gekregen en dit word niet herkend als besturingssysteem wanneer ik deze in mijn nieuwe computer doe. Wat moet ik nu doen? Ben echt ten einde raad..[/b]
Heb je al eens gedubbelklikt op WindowsSetup.exe?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brahiewahiewa schreef op zondag 08 maart 2015 @ 09:22:
[...]

Heb je al eens gedubbelklikt op WindowsSetup.exe?
Ik wou het op een andere PC zetten, heb het echter al opgelost dmv een mediacreater tool van windows.