Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds ongeveer een week kan ik geen gebruik meer maken van de Ziggo TV App.
Ik kan succesvol inloggen op de App met mijn Ziggo account, maar zodra ik wil gaan kijken krijg ik de melding dat afspelen niet mogelijk is omdat dit niet bij mijn abbo hoort.

De diagnose is allemaal succesvol, geen fouten.

Als ik naar Profiel-instellingen ga, zie ik daar ook netjes mijn producten staan.

Ik heb dit probleem op al mijn apparaten (iPads en iPhones iOS 8.3.1, en mijn Samsung Galaxy S5).
Ik heb mijn iPad teruggezet naar de factory defaults, maar dit heeft niks opgelost. Ook de app volledig verwijderen heeft niks opgelost.

Ik kan wel gewoon inloggen met het Ziggo account van een kennis. Mijn "Mijn Ziggo" wachtwoord heb ik al gereset, ook zonder succes.

Langzaam heb ik geen idee meer wat ik zelf kan testen. Ziggo gaf aan mij niet meer te kunnen ondersteunen; ze wisten het ook niet.

Heeft iemand van jullie nog een idee?

Groet,

Tummie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Dit lijkt me toch echt iets wat Ziggo moet oplossen, aangezien het account van een ander wel werkt op jouw apparaten. Mogelijk toch iets qua producten die ze niet goed hebben staan in jouw account.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel Hahn,

Tijdens het gesprek met Ziggo gaf men keer op keer aan geen Apple producten te ondersteunen.
Pas later heb ik dit getest op mijn Galaxy S5. Dus maandag ga ik nogmaals bellen en ze deze bevindingen meededelen.

Mocht iemand anders nog een suggestie hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Tummie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Het kan zijn, dat de inlogsessies van meerdere apparaten nog open staan op de server van Ziggo.
Ik geloof dat je met max 3 apparaten tegelijkertijd TV mag kijken.
Een beetje zoals deze:
De foutcode 14055 of 14056 geeft aan dat het maximaal aantal gelijktijdige streams voor dit account is bereikt. Zijn er andere gezinsleden die op hetzelfde moment gebruik maken van de app?
De diagnose kijkt alleen of je inloggegevens, abonnement en downloadsnelheid goed zijn, dus die zal alles OK vinden.
Probeer er op een paar in te loggen en dan weer uit te loggen. (Dus niet na inloggen gelijk de app afsluiten, maar eerst nog even handmatig uitloggen)
En het dan op 1 van je apparaten nog een keer proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vaan Banaan op 23-03-2015 11:33 ]

500 "The server made a boo boo"