Ik kocht deze All in one PC Lenovo C560 w i7.
Nu las ik over deze pc véél goede reviews, maar...
Nadat ik al mijn foto's, documenten,...naar deze pc overgezet had ging ik natuurlijk de proef op de som nemen.
Bon, één spel speel ik graag...één...World of Tanks, voor de rest moet hij gewoon soepel en vlot draaien.
Mijn vorige PC (ondertussen 6jaar oud) draaide dit spel soepel, maar op minimale graphic instellingen.
Deze PC, die véél beter zou moeten zijn....draaide daarnet op medium instellingen een frame van 20fps...
SLECHT dus...
Daarna stelde ik hem in op minimale instellingen en jawel, 70 fps.
Ik denk niet dat world of tanks het meest geavanceerde, grafische game is ever, dat deze PC op een medium instelling gewoon NIET speelt...
Nu kocht ik deze pc niet als game pc, maar ik verwachtte toch een duidelijke verbetering.
Nochtans had ik héle goede reviews gelezen over de graphicscard, processor, scherm,...
volgende hardware zou er moeten inzitten :
Intel Core i7 4785T
8 GB DDR3
NVIDIA GeForce 800M Dedicated 2GB
1920 x 1080 23" Scherm
Kan iemand mij helpen wat er van de kwestie is ?
Heb ik dit product overschat ?
Dank jullie voor jullie tijd,
Christophe
Nu las ik over deze pc véél goede reviews, maar...
Nadat ik al mijn foto's, documenten,...naar deze pc overgezet had ging ik natuurlijk de proef op de som nemen.
Bon, één spel speel ik graag...één...World of Tanks, voor de rest moet hij gewoon soepel en vlot draaien.
Mijn vorige PC (ondertussen 6jaar oud) draaide dit spel soepel, maar op minimale graphic instellingen.
Deze PC, die véél beter zou moeten zijn....draaide daarnet op medium instellingen een frame van 20fps...
SLECHT dus...
Daarna stelde ik hem in op minimale instellingen en jawel, 70 fps.
Ik denk niet dat world of tanks het meest geavanceerde, grafische game is ever, dat deze PC op een medium instelling gewoon NIET speelt...
Nu kocht ik deze pc niet als game pc, maar ik verwachtte toch een duidelijke verbetering.
Nochtans had ik héle goede reviews gelezen over de graphicscard, processor, scherm,...
volgende hardware zou er moeten inzitten :
Intel Core i7 4785T
8 GB DDR3
NVIDIA GeForce 800M Dedicated 2GB
1920 x 1080 23" Scherm
Kan iemand mij helpen wat er van de kwestie is ?
Heb ik dit product overschat ?
Dank jullie voor jullie tijd,
Christophe