Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Lenovo C560 w-i7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kocht deze All in one PC Lenovo C560 w i7.

Nu las ik over deze pc véél goede reviews, maar...

Nadat ik al mijn foto's, documenten,...naar deze pc overgezet had ging ik natuurlijk de proef op de som nemen.

Bon, één spel speel ik graag...één...World of Tanks, voor de rest moet hij gewoon soepel en vlot draaien.

Mijn vorige PC (ondertussen 6jaar oud) draaide dit spel soepel, maar op minimale graphic instellingen.

Deze PC, die véél beter zou moeten zijn....draaide daarnet op medium instellingen een frame van 20fps...

SLECHT dus...

Daarna stelde ik hem in op minimale instellingen en jawel, 70 fps.

Ik denk niet dat world of tanks het meest geavanceerde, grafische game is ever, dat deze PC op een medium instelling gewoon NIET speelt...

Nu kocht ik deze pc niet als game pc, maar ik verwachtte toch een duidelijke verbetering.

Nochtans had ik héle goede reviews gelezen over de graphicscard, processor, scherm,...

volgende hardware zou er moeten inzitten :

Intel Core i7 4785T
8 GB DDR3
NVIDIA GeForce 800M Dedicated 2GB
1920 x 1080 23" Scherm

Kan iemand mij helpen wat er van de kwestie is ?

Heb ik dit product overschat ?

Dank jullie voor jullie tijd,

Christophe

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is natuurlijk geen aankoopadvies. Move naar CSL.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, had het verkeerd geplaatst.

Is er iemand die dit "probleem" kan oplossen of uitleggen ?

Dank u wel voor u tijd,

christophe

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Welke GPU zit er exact in? 800M is ook een serie. Enige wat je aan de hand van de VRAM nu kan zeggen is dat het maximaal een 860M is, maar voor hetzelfde geld is het de 800M (die handig genoeg net zo heet als de serie).

[ Voor 65% gewijzigd door br00ky op 08-03-2015 15:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.vandenborre.be/desktop-pc-mac/lenovo-c560-w-i7

Bij van den borre gekocht.

Ik heb geen flauw benul hoe of waar ik dat kan zien wat of hoeveel mijn GPU van mijn videokaart heeft.

Kan je me effe helpen ?

thanks !

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, dan heb je gewoon de 800m, de laagste in die serie van laptop GPU's, want dat is het. Daar moet je echt geen wonderen van verwachten en is gewoon een zeer matige GPU. Hoewel WoT leunt dan wel meer op de CPU, maar deze GPU is gewoon ontoereikend.

All in ones zijn over het algemeen geen game-monsters, dus als je dit voor WoT had gekocht is het eigenlijk een miskoop. Wel jammer, want voor 1000 euro zet je een prima desktop in elkaar met alles erop en eraan waar je alle huidige topgames in ultra mee kan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor u hulp !

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Waarschijnlijk kun je beter gamen op de ingebouwde Intel-gpu.

Die Geforce is een die-schrink van een chip uit 2010 (de 415M).

De specificaties zijn echter niet helemaal duidelijk. Nvidia kent de chip ook niet eens.
Wikipedia wel, maar niet al te betrouwbaar: Wikipedia: GeForce 800M series

Komt waarschijnlijk overeen met een Geforce 710M of nog wat trager.
De 710M is trager dan de Intel 4600, zie : http://www.notebookcheck....Benchmark-List.844.0.html

Je kunt dus altijd even proberen of de Intel beter werkt (als die optie er is).

Dit is echt een marketing Geforce. Wel kunnen roepen dat er 1 inzit, maar in de praktijk heb je er geen h*l aan.

[ Voor 13% gewijzigd door White Feather op 08-03-2015 22:34 . Reden: Linkjes toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet naar de winkel geweest en mag hem inruilen voor een ander product.

het is niet normaal dat een toestel van 1000 euro slechter draait dan mijne oude bak ;-)

Mijn vraag aan jullie :

1. Liefst all in one
2. Prijs mag hoger
3. Games zoals WOT, total war moeten zeker kunnen spelen op medium. (ben GEEN hardcore gamer)
4. voor de rest...gewoon soepel en betrouwbaar.

Oh ja, de drivers voor die grafische kaart NIET TE VINDEN !!! en toen hopla, daar waren ze...op de Lenovo site...installing...failed !

OMG !! Wat een rommel is dat !

Ik dacht aan deze twee toestellen...wat denken jullie ?

hp-27-k313nb

of

Imac

Greetzzz,

christophe

• rjmno1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-08 23:32
Deze videokaart heeft pci express 2.0 maar dan met 8 maal terwijl de andere 16 maal hebben, dat heeft te maken met de snelheid van de chip en het geheugen.Misschien moet je wachten totdat microsoft de drivers in de update heeft.Drivers niet te zien op de nvidia website.
En het product dus eigenlijk te duur maar volgens mij komt dat door de touch screen.
Of is het geen touch screen.imac is veel te duur.
De vraag is wat ga je er mee doen zo te zien in je post game je niet veel , en daarom is deze videokaart net iets te weinig.

Ik heb zelf altijd een pc gehad en geen iMac alleen al omdat er heel erg veel progamm,s voor windows geschreven zijn.
ik zou als ik jouw was gewoon naar een computer winkel gaan zoals mycom of paradigit en er zelf een laten samenstellen voor 1000,00 euro.
Daar krijg je tegenwoordig een i7 voor met 8 gb geheugen een fatsoenlijke videokaart en windows 8.1

Verwijderd

Topicstarter
Bon,

beslissing gevallen en aankoop gedaan.

Ik heb dien Lenovo kunnen inruilen voor een andere pc.

Heb een Acer Predator G3-605 I9916 BE gekocht.

Machinetje werkt nice !

Maar soms werkt bij de opstart of gewoon out of the blue mijn toetsenbord niet meer...of zelfs mijn muis doet raar.

Beiden een USB aansluiting...

Wat zou dat kunnen zijn ?

greetzzz,

christophe

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja,

is opgelost als ik ze effe uit de usb aansluiting trek en terug insteek...

Strange...
Pagina: 1