Beste,
ik wil mijn bejaarde Asus laptop gaan back-uppen naar een externe harde schijf om daarna de windows 7 terug te instaleren met de bijhorende windows cd.
nu had ik hierover enkele vragen, ben zelf geen computer kenner vandaar voor sommige de nogal basic vragen :
- mijn laptop heeft 2 harde schijven of hij is toch zo ingedeeld .
Vista OS = C schijf
DATA = D schijf
Wat staat nu op welke schijf en waarom worden beide gebruikt ?
De C staat nu propvol ( 150gb) de D niet.
Wil dus nu back up doen naar een externe harde schijf maar staan dan bvb je email ook in die back up ?
Kan ik later dan ook alleen dat terug zetten wat ik wil zoals de emails maar bvb foto bewerkings programma's en andere brol niet meer ?
Wil vooral mijn foto's bewaren en email gedoe en dan terug opstarten met een cleane laptop.
staat nu vol met nutteloze programmaatjes die hem trager en trager maken.
Alvast super bedankt voor jullie hulp
ik wil mijn bejaarde Asus laptop gaan back-uppen naar een externe harde schijf om daarna de windows 7 terug te instaleren met de bijhorende windows cd.
nu had ik hierover enkele vragen, ben zelf geen computer kenner vandaar voor sommige de nogal basic vragen :
- mijn laptop heeft 2 harde schijven of hij is toch zo ingedeeld .
Vista OS = C schijf
DATA = D schijf
Wat staat nu op welke schijf en waarom worden beide gebruikt ?
De C staat nu propvol ( 150gb) de D niet.
Wil dus nu back up doen naar een externe harde schijf maar staan dan bvb je email ook in die back up ?
Kan ik later dan ook alleen dat terug zetten wat ik wil zoals de emails maar bvb foto bewerkings programma's en andere brol niet meer ?
Wil vooral mijn foto's bewaren en email gedoe en dan terug opstarten met een cleane laptop.
staat nu vol met nutteloze programmaatjes die hem trager en trager maken.
Alvast super bedankt voor jullie hulp