Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 15:48
Mijn vrouw kan haar abo verlengen (ze heeft nu een Galaxy S2). Ik twijfel tussen een aantal modellen (deze zijn allemaal vrij scherp geprijsd (100,- a 150,- bijbetalen bij een 1-jarig abo).

Keuze gaat tussen:
-iPhone 5c
-LG G2
-Galaxy S4
-HTC One (m8)

Wat zouden jullie kiezen? Neig zelf naar de G2, mooi groot scherm, prima accu etc. De One lijkt me aan de grote kant (vooral lang) en ben bang dat het aluminium snel krast/beschadigd.
Belangrijk is dat WhatsApp goed moet werken en ook de camera moet (redelijk) goed zijn. Of hebben jullie andere suggesties?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Hoe zit het met schijfruimte? De iPhone 5c heeft volgens mij 8 Gb (warvan 5 vrij) en geen uitbreidings mogelijkheden door SD slot.
De iPhone, LG en Samsung in je rijtje zijn allemaal van 2013, alleen de HTC M8 is van 2014, je zou beter dan de M7 er naast leggen voor een eerlijk vergelijk (de M7 is net zo groot als een iPhone 6, met 4,7 inch scherm).

Ik zou zelf zeggen, ga voor de S4, of zelfs S5 (de S6 is al aangekondigt) bij een mooie aanbieding, toestel is gewoon goed en ik ken geen mensen die ontevreden met hun S4 zijn.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:41
Ik ben zelf voor de LG G2 gegaan. Telefoon die goed mee kan en een heerlijke accuzuur heeft. De knoppen op de achterkant ben je zo aan gewend. Zeker met knock knock. Alleen hij is inderdaad van 2013. Dus nog op 4.4. Werkt goed maar als je graag het nieuwste van het nieuwste hebt zal de M8 beter zijn.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Hoe doe je dat met dat accuzuur? Lik je dat eraf ofzo?