Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-06 00:36
Hoi allemaal.

Ik ben opzoek naar een manier om een agenda met mijn partner te delen.
Het zou namelijk erg handig wezen om dezelfde agenda te hebben en daar alle afspraken in kunnen te zien. Met bijvoorbeeld verschillende kleuren van de afspraken zodat je weet welke afspraak voor wie is. En dat hij natuurlijk automatisch wordt gesynchroniseert.

Is hier een app voor die hier in uitblinkt? Bijvoorbeeld Google agenda?

We hebben trouwens beide een HTC one m8.

Groeten,
Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-05 19:13
Ik doe dit idd via de google agenda. Het werkt vrij simpel, kwestie van de google account van jouw vriendin toevoegen in jouw telefoon of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-06 23:12
Met Google Agenda is dit idd mogelijk. Je moet zorgen dat de agenda gedeeld is met je partner. Dan kunnen jullie allebij afspraken er in zetten en van elkaar inzien. Dat met de kleurtjes gaat als het goed is automatisch. Https://support.google.com/calendar/answer/37082?hl=nl

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-07 22:21

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Kleurtjes gaat volledig automatisch, wel moet je even goed kijken op je telefoon hoe je agenda heet. Vaak heeft de standaard agenda de naam van je gebruikersnaam op google (dat was bij mij zo). En dan gewoon kwestie van op delen drukken. Je hebt trouwens een mooi overzicht op : calendar.google.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:31
Daar hoef je inderdaad niks speciaal voor te doen, gewoon de bestaande agenda's delen met elkaar.
https://support.google.com/calendar/answer/36598?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:57
Hier ook, werkt wel handig inderdaad.

En 'OurGroceries' voor gedeelde boodschappenlijstjes, ook erg handig. Al heb ik onlangs ook 'Wunderlist' ontdekt die dat ook zou moeten kunnen en er nog net wat flitsender uitziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-06 00:36
bedankt iedereen, werkt inderdaad handig!
Pagina: 1