Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Instalatie Joomla op Ubuntu server

Pagina: 1
Acties:

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04:55
Hallo tweakers,

Ik probeer momenteel een website te gaan hosten op een server die ik hier heb staan.Hierbij wil ik joomla gaan gebruiken. Ik heb net een tutorial bekeken over het opzetten van een LAMP server en ben nu tot en met de phpmyadmin gekomen. Alleen is het gaat de tutorial momenteel weer de verkeerde kant op want hij werkt niet naar joomla.

Ik wou vragen of iemand mij kan helpen met wat ik vanaf nu zou moeten doen. Want ik ben bang dat het mis gaat. Nu zou dat niet erg zijn maar toch heb ik liever dat het goed gaat. Weet iemand nog een tutorial die vanaf hier kan helpen?

de door mij gevolgde tutorial.

Alvast bedankt :)

Dany

[ Voor 6% gewijzigd door peize9 op 07-03-2015 18:34 ]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zonder informatie wat je nou wel en niet te zien krijgt, is het moeilijk vast te stellen waar je de mist in bent gegaan. Het is sowieso handiger om een geschreven howto er bij te pakken, dan kan je tekst letterlijk overnemen ipv op gehoor proberen te doen.

Persoonlijk denk ik dat je stuk gaat op je Apache configuratie, maarja, zonder ook maar een duidelijke foutmelding of omschrijving komen we nergens.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• peize9
ik heb verder geen fout message. ik heb net de phpmyadmin gemaakt. verder ben ik niet.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-11 17:53
Wat vraag je dan precies? Tutorials voor Joomla installeren kan je zelf ook vinden. Lekker experimenteren en eigenlijk beter hier aankloppen als het een paar keer mis is gegaan.

Tip: installeer linux op een virtual machine met virtual box. Dan kan je snel terug naar de originele staat als er iets fout gaat.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

peize9 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:11:
ik heb verder geen fout message. ik heb net de phpmyadmin gemaakt. verder ben ik niet.
En dus heb je geen probleem. Wat wil je nu dat wij doen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• peize9
Hero of Time schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:46:
[...]

En dus heb je geen probleem. Wat wil je nu dat wij doen?
na veel proberen werkt het. bedankt :D

Pagina: 1