Toon posts:

Ipod touch 4g appstore

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu 2 jaar mijn ipod touch 4e generatie maar ik kan geen apps meer downloaden?
als ik naar de appstore ga en een app wil downloaden krijg ik deze melding:

"Dit/deze programma vereist iOS 7.0 of nieuwer.
U moet updaten naar iOS 7.0 zodat u dit/deze programma kunt downloaden en gebruiken."

dat zou kunnen want er staat iOS 6.1.6 op, dus ik ga naar instellingen, software update
staat er dat de software up to date is.

is hier een oplossing voor?

Groetjes, Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Dat klopt, iOS 7 en hoger is alleen beschikbaar op een 5gen iPod Touch. Steeds meer apps vereisen minimaal iOS7, dus die kan je helaas niet meer downloaden.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke dus het ligt aan de app en niet aan de app store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. iPod touch 4e generatie. Ik heb ios 6 erop maar moet ios 7 of 8 hebben om de apps te kunnen downloaden. Maar deze kun je blijkbaar niet op de iPod 4e generatie zetten omdat hij de nieuwe software niet aan kan dus het kwam erop neer dat ik pech heb gehad en moet maar een nieuwe kopen. Weet iemand waar ik hiervoor een klacht kan indienen? het is toch niet de bedoeling dat je zoveel geld uitgeeft en dan verplicht bent elke paar jaar een nieuwe te kopen??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je bent niet verplicht om elk jaar een nieuwe te kopen. Het is uiteindelijk aan de app-developer om iOS 6 te ondersteunen. Houdt er wel rekening mee dat de iPod touch 4th gen inmiddels alweer 5 jaar oud is. Voor klachten kun je het beste bij de app-developer terecht, of bij Apple (https://www.apple.com/feedback/).

Het kicken van een oud topic om hier te komen klagen daarentegen gaat weinig helpen, dus dit topic gaat op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.