Hallo allen,
Al een tijdje ben ik aan het nadenken over een eventuele upgrade van mijn bestaande systeem en dan met name de GPU, hij doet nog redelijk z'n werk maar begint al wel wat ouderdom trekjes te vertonen..
Huidig systeem:
De meest recente upgrade is een SSD van 128 GB van samsung. Nu heb ik al wel zitten rondneuzen naar een leuke GPU en denk dat deze wel goed zijn:
pricewatch: Asus R9290-DC2OC-4GD5
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
Maar de andere vraag die ik hier ook bij heb, moet ik dan ook verdere componenten van mijn systeem upgraden zoals de CPU (bottleneck?). En als er betere suggesties zijn, laat het me dan graag horen. Heb wel de voorkeur voor een AMD hoewel een Nvidia ook goed is. De prijs zou ongeveer liggen rond de 300 euro.
Al een tijdje ben ik aan het nadenken over een eventuele upgrade van mijn bestaande systeem en dan met name de GPU, hij doet nog redelijk z'n werk maar begint al wel wat ouderdom trekjes te vertonen..
Huidig systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI P67A-GD65 (B3) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 69,47 | € 69,47 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ Fatal1ty 750W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 69,47 | |
De meest recente upgrade is een SSD van 128 GB van samsung. Nu heb ik al wel zitten rondneuzen naar een leuke GPU en denk dat deze wel goed zijn:
pricewatch: Asus R9290-DC2OC-4GD5
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X
Maar de andere vraag die ik hier ook bij heb, moet ik dan ook verdere componenten van mijn systeem upgraden zoals de CPU (bottleneck?). En als er betere suggesties zijn, laat het me dan graag horen. Heb wel de voorkeur voor een AMD hoewel een Nvidia ook goed is. De prijs zou ongeveer liggen rond de 300 euro.