Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiekekite
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-03-2015
Hallo
Ik zou graag een BTO laptop kopen (15CL56) met nvidia quadro voor CAD en solidworks. Maar ik heb nu een paar sites bekeken en de laptops lijken iedere keer andere toestellen dan die op de BTO site zelf :S. Kan iemand dit verduidelijken?
en zouden jullie de site hiteco.be vertrouwen? Het ziet er een beetje vaag uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Wélke sites heb je bekeken dan? :)

En als je zelf al hebt dat het er 'een beetje vaag' uitziet, dan moet je het al niet eens willen proberen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-08 10:21

mirno

私の名前はMirnoです

Hallo kamiekekite,

Ik zou me niet percé vast houden aan BTO, er zijn zoveel goede laptops.
Je wilt er dus voornamelijk mee kunnen autocadden? Dan raad ik een quad-core i7 aan, zoals je al zei. Met daarbij een Nvidia GPU.

Dit is bijvoorbeeld al een aardige laptop: pricewatch: Asus N751JK-T7129H

En voor nog meer power deze: pricewatch: Asus Republic Of Gamers G751JY-T7037H

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiekekite
van de prof moest ik een pc hebbe met een i7 procesor een quadro grafische kaart ,een harde schijf die zeker 7200 t/m deed, een mat scherm, en minstens 16 gig ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Die quadro kaart zorgt voor betere 3D rendering, klopt.
Maar de huidige consumenten game kaarten is al beter mee te renderen dan met de quadro kaarten van één generatie terug.
Ik weet niet wat de huidige generatie quadro kaarten zijn en of die (te) duur zijn.
Een GTX970 kan je al een heel eind op weg helpen, die heb ik ook gelinkt in één van mijn laptop keuzes.

HDD heb ik een tip voor je: Neem een SSD erbij, die kan je ook kiezen bij BTO geloof ik, en in de gelinkte laptops zit allemaal een SSD, zodat je over die HDD geen zorgen over hoeft te maken.

Wat is je budget?
Misschien kan ik nog wel een hele goede quadro vinden, maar dan wordt hij wel prijziger, en ik weet niet of er veel verschil in zal zitten vergeleken met de GTX 970m, zoek maar eens op of de GTX970m goed genoeg presteert voor jou taken, dan kan je er naast CAD werk ook nog eens erg goed mee gamen.

Beste van het beste zijn deze twee, hebben de snelst mogelijke quadro kaart op de markt:
http://nl.hardware.info/p...50/hp-zbook-17-g2-j8z72ea
http://nl.hardware.info/p...76206/hp-zbook-17-j8z29ea

gevolgd door deze mindere quadro: http://nl.hardware.info/p...precision-m6800-6800-0644

En weer een iets mindere, maar in verhouding scherpe: http://nl.hardware.info/p...098/msi-gt70-2okws-1404nl

[ Voor 20% gewijzigd door mirno op 07-03-2015 17:18 ]

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiekekite
het budget is 1500 euro max, die BTO viel mooi in men prijs klasse en de prof was er wel positief over. maar die verschillende toestel vind ik gewoon heel verdacht :S
De pc moet ook zeker 5 jaar mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno

mirno

私の名前はMirnoです

Oke,

PC's gaan nooit 5 jaar mee, met de bedoeling dat ze alles aankunnen. Het is wel dat ie 5 jaar kan blijven werken. Maar de kans is groot dat ie over 5 jaar verouderd is, techniek gaat snel.

De toestellen van BTO zijn anders doordat: BTO laptops worden samengesteld door BTO zelf, je hebt de keuze er alles aan te veranderen, daarom zal de ene weer net even anders zijn

Zoek voor een i7 4***qm. Met daarbij dan een quadro als je die wilt.

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
kamiekekite schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:18:
het budget is 1500 euro max, die BTO viel mooi in men prijs klasse en de prof was er wel positief over. maar die verschillende toestel vind ik gewoon heel verdacht :S
De pc moet ook zeker 5 jaar mee gaan.
Als je het verdacht vindt, dan bestel je toch gewoon bij BTO zelf? Dan weet je zeker dat je de goede hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamiekekite
Hahn schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Als je het verdacht vindt, dan bestel je toch gewoon bij BTO zelf? Dan weet je zeker dat je de goede hebt.
die op BTO zijn 150 duurder, daar gaan mijn ouders ni blij mee zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dan loop je het risico om een nepperd/mindere te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR._.CAT
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-07 08:27
Laptopplus is legit en verkopen ook BTO-notebooks. Dit kan je ook terug vinden in het ervaringen topic over BTO notebooks. Daar is ook van iemand van laptopplus.nl aanwezig. Zelf ga ik waarschijnlijk ook via laptopplus mijn aanschaf doen. Wel rekening houden dat laptopplus de onderhandelaar is en daar de laptop heen gebracht word bij defecten of problemen. Dan stuurt vervolgens laptopplus weer de laptop naar BTO toe voor de garantie. Dus reparatie kan door dat verstuur en behandel process wel langer gaan duren.

Maar dat is mochten er problemen zijn. Zelf ga ik er niet van uit. Aangezien ik eerder een BTO en XNB notebook gehad heb, dan niet via laptopplus.nl maar dat mag niks uitmaken.

Succes!
Pagina: 1