Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

meer als 2 keyboard en muis ansluten op een computer

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

• wessel1512
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 12:03
halo ik had de vraag of het moogenlik is om 2 keyboard en muis antesluten op een pc.
heer mee bedool ik dat we een pc hedden met 2 monietors en dat ik een keyboard en muis kan loccen op de
een ven de twee monietor's en ook zo aan de anderekant

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt zoveel aansluiten als je wilt, maar het ligt er verder een beetje aan hoe je het wilt gaan gebruiken.
Maar doe eens een beetje moeite om je verhaal begrijpelijk te typen, en fatsoenlijk Nederlands, want hier is weinig van te maken.

Daarnaast, wat heb je zelf al gevonden?

• wessel1512
hoe je een paar van keyboard en muis aan 2 compoter's moet hanngen

maar ik wil ijgenlik het omgekerden

[ Voor 22% gewijzigd door wessel1512 op 07-03-2015 16:13 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Het wordt er niet bepaald begrijpelijker op. Maar je hebt dus 1 computer, met daarop 2 monitoren en je wilt per monitor (op dezelfde computer) een toetsenbord + muis?

The devil is in the details.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21

BLACKfm

O_o

1 pc, 2 monitors en 2x toetsenbord+muis, lijkt me dat het de bedoeling is dat het individueel op elke monitor te besturen is.

Lijkt me niet dat dit gaat werken.

Wellicht kun je gebruik maken van virtualisatie zodat op de ene monitor het normale systeem uitvoert en in de virtual machine werkt met de andere toetsenbord en muis. Als dat al te filteren is dat het ene toetsenbord en muis enkel werken in de virtual machine en niet óók nog op de client.

Edit: Denk overigens niet dat die wat aan zijn taal kan doen, zijn 'blog' (zie profiel) *wepsite* staat er vol mee.

[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 07-03-2015 16:19 ]

• wessel1512
het moet veer een soort spel dat op een pc draat aleen we hedden 4 sets of een monietor en keyboard en muis di alen maal op een pc angesloten moet zijn

• wessel1512
ken je usb in groepen op zetten dat een groep voor monietor 1 en de anderen voor monietor 2

• Hahn
  • Nu online
wessel1512 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:19:
ken je usb in groepen op zetten dat een groep voor monietor 1 en de anderen voor monietor 2
Nee.

En sowieso is het niet zo heel makkelijk om te doen wat jij wilt, je kan zoeken op 'multiseat', maar dat lijkt tegenwoordig door Windows niet zo breed meer ondersteund te zijn. Ik zou zeggen, zoek een ander spel uit.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Wessel, ik denk niet dat je idee gaat lukken. Verder is het ook erg moeilijk om te helpen met je spelling en interpunctie. Schrijf nou eens duidelijk met interpunctie en het gaat al een stuk gemakkelijker.

• wessel1512
we moeten het nog maken

• Hahn
  • Nu online
Je moet het spel nog maken, maar hoe je het wilt gaan besturen lukt je niet eens? Dan zou ik een andere manier bedenken hoe je het spel wilt gaan besturen ;)

• wessel1512
maar kunnen usb porten in de besurig gezet worden
ps dezen softwar zal op en pc drajen dus als ik daar door de usb niet meer kan gebruken is dat geen probleem

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als het voor een te maken spel is, kun je toch gewoon van te voren eerst instellen wie welke controller heeft?
Maar nogmaals Wessel, doe wat aan je verhaal en interpunctie, je verhaal is ontzettend wazig nu, er is geen duidelijk beeld wat je nu precies wilt bereiken.

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2015 16:28 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

wessel1512 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:25:
maar kunnen usb porten in de besurig gezet worden
ps dezen softwar zal op en pc drajen dus als ik daar door de usb niet meer kan gebruken is dat geen probleem
In de wat worden gezet?

Je mag best wat moeite doen voor je posts, mensen nemen de moeite om je te helpen, dan is het imho niet meer dan netjes ook een beetje moeite te steken in je verhaal.

Ik zou zeggen, pak dit erbij: https://wiki.archlinux.org/index.php/xorg_multiseat en je bent er.

• wessel1512
kan je dan ook een hofd op zetten bie allen kan doen
ps als het niet aan staan heb je er dan een prodleem me

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Er is lang geleden 1 spel geweest die 2 muizen ondersteunde. Settlers. Verder is het nooit mogelijk geweest.

En inderdaad is je tekst onbegrijpelijk.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

wessel1512 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:30:
kan je dan ook een hofd op zetten bie allen kan doen
ps als het niet aan staan heb je er dan een prodleem me
Wiens hoofd wil je waarop zetten?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arunia schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 16:31:
Er is lang geleden 1 spel geweest die 2 muizen ondersteunde. Settlers. Verder is het nooit mogelijk geweest.
Ik ben dus niet de enige die daaraan dacht, hahaha. Settlers 2 om precies te zijn. Het is verder inderdaad maar weinig gebruikt. Tegenwoordig hoef je er ook niet mee aan te komen op een manier zoals toen, dat is voor het meerendeel van de gamers te technisch.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:21

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Wessel,
In je vorige topic had ik al proberen aan te geven dat het de bedoeling is dat je eerst zelf op zoek gaat voor je een vraag stelt. Dat ontbreekt hier weer. Daarom gaat dit topic op slot. Zoek eerst de mogelijkheden, link dat in je vraag, dan pas heeft een discussie zin.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Modbreak:Wessel het is inmiddels meerdere malen verzocht iets aan je spelling en interpunctie te doen, bij deze is het geen verzoek meer. Neem een fatsoenlijk toetsenbord ter handen of gebruik de juiste spelling controle. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.