Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:06
Welk van deze twee telefoons zouden jullie kiezen?

Over het algemeen redelijk gelijkwaardig wat mij betreft behalve dat de Jiayu 1080p is en de ZTE 720p. Daarentegen is het formaat van de ZTE 5,0 inch en het formaat van de Jiayu 5,5 inch.

Ik twijfel over het schermformaat, liefst heb ik 5 inch, maar de Jiayu is misschien weer een wat bekender merk + 3G Ram + volgens mij nog een fractie goedkoper ook.
Hoe bevalt jullie een 5,5 inch telefoon? Ik vind mijn huidige HTC M7 (4,7 inch) al vrij fors.

Daarnaast zou Ecoo E04 een optie kunnen zijn maar al gelezen dat dit een wat meer inferieur merk betreft dus valt denk ik af.

In de 5 inch range is naar mijn idee alleen ZTE Blade S6 een goede optie.

Thanks.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
ZTE is wat betreft merk gewoon een A-merk itt Jiayu.

Verwijderd

Jaiyu zal ik overslaan,

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Jij zou alles hier overslaan. Voorlopig een hoop tevreden mensen over de S3.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik twijfel over het schermformaat, liefst heb ik 5 inch, maar de Jiayu is misschien weer een wat bekender merk

Puur qua schermformaat zou ik dan de Blade S6 halen, bovendien is ZTE toch echt een bekender merk dan Jiayu. Verdere verschillen: wil je een Qualcomm of Mediatek SoC, 2GB of 3GB ram, ruime accu of niet, wel of geen NFC. Als je de M7 echter al fors vindt van formaat zou ik gaan kijken wat er in de 4,5 inch categorie te halen valt.

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:06
Dank voor jullie reacties. Ik neig ook naar de ZTE dan. Vanwege formaat. SoC maakt mij niet heel veel uit als het maar voldoet. 3G altijd beter dan 2GB natuurlijk maar denk dat 2GB voor mijn gebruik voldoet (speel niet heel veel games).
Even zien nog welke shop, waarschijnlijk Geekbuying, Gearbest of Dealsmachine.

[ Voor 14% gewijzigd door unknownbomb2 op 07-03-2015 18:15 ]

• darknessblade
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:29
http://www.devicespecifications.com/en/comparison/1f8227c8f

bekijk de compare maar eens (waren meerdere soorten zte blade s6)

qua specs is de jiayu s3 toch beter.

maar overal zijn ze gelijkwaardig
Pagina: 1