Hallo mensen,
Na een jaar of twee ben ik zo ver dat ik een nieuwe HTPC voor de woonkamer ga maken.Hij wordt een pure HTPC waarbij niet op gegamed wordt. Er zal een Windows besturing opkomen met KoDi als GUI, welke gestuurd gaat worden door een I-pad.
Vereiste:
-Full HD 1080
-3D
-Decodering van alle formaten (behalve 4K, ik heb niet eens de TV ervoor )
-Optisch uit dat naar de receiver gaat.
Bijzonderheden
De HTPC komt in een TV kast die alleen aan de voorkant open is. In het vak waar hij in komt te staan is er vanaf de zijkant voldoende ruimte zodat er lucht kan langsstromen.
Qua behuizing twijfel ik tussen de genoemde en een Coolermaster 130, zo'n vierkante
Wat ik graag zou willen weten:
-Kan dit systeem dat ?
-Wordt het toch niet te warm in zo'n TV kast, de HTPC staat uitsluitend aan wanneer hij gebruikt wordt.
Wellicht heeft iemand hier ervaringen mee.
Ik hoop dat ik de onderdelen goed heb
Na een jaar of twee ben ik zo ver dat ik een nieuwe HTPC voor de woonkamer ga maken.Hij wordt een pure HTPC waarbij niet op gegamed wordt. Er zal een Windows besturing opkomen met KoDi als GUI, welke gestuurd gaat worden door een I-pad.
Vereiste:
-Full HD 1080
-3D
-Decodering van alle formaten (behalve 4K, ik heb niet eens de TV ervoor )
-Optisch uit dat naar de receiver gaat.
Bijzonderheden
De HTPC komt in een TV kast die alleen aan de voorkant open is. In het vak waar hij in komt te staan is er vanaf de zijkant voldoende ruimte zodat er lucht kan langsstromen.
Qua behuizing twijfel ik tussen de genoemde en een Coolermaster 130, zo'n vierkante
Wat ik graag zou willen weten:
-Kan dit systeem dat ?
-Wordt het toch niet te warm in zo'n TV kast, de HTPC staat uitsluitend aan wanneer hij gebruikt wordt.
Wellicht heeft iemand hier ervaringen mee.
Ik hoop dat ik de onderdelen goed heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 4130T Boxed | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | MSI FM2-A75IA-E53 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Silverstone Milo ML05B | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | be quiet! SFX Power 300 Watt | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 SSD 120GB | € 98,98 | € 98,98 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 330,92 | |
Its alive Jim, but not as we know it