Toon posts:

Groene Game PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil er vooral mee gamen, denk aan spellen als Far Cry en Battlefield. Dit zal ik aanvankelijk op 1080p doen, maar later komt er misschien een beter monitor.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Geen maximale prijs

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Ik kan van mijn vriend pricewatch: Gigabyte G1.Sniper Z87 (met laatste BIOS) overnemen voor een schappelijke prijs. Voor de rest heb ik al de nodige randapparatuur en een Windows licentie.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Alles wat er in een PC hoort behalve moederbord.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
/

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zou mijn PC graag een groen thema willen geven. Geluid kan me eigenlijk niet heel veel schelen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Ja, ik heb er al ervaring mee en aangezien ik een Z87 bord heb, waarom niet?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 237,95€ 237,95
1MSI GeForce GTX 970 Gaming 100ME€ 387,95€ 387,95
1NZXT H440 Zwart/Groen€ 85,-€ 85,-
1Corsair Hydro H100i GTX€ 123,60€ 123,60
1Corsair Air Series SP120 High Static Pressure Groene led (Twin pack), 120mm€ 22,54€ 22,54
1Corsair Air Series SP140 LED Green High Static Pressure 140mm Fan€ 15,28€ 15,28
1Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8€ 67,95€ 67,95
1Seasonic S12G 450W€ 68,-€ 68,-
1Crucial MX100 512GB€ 182,95€ 182,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.191,22

H100i GTX lijkt me een beetje overkill, maar ik betaal voor de looks. En de SP140 fan zal ik als outtake fan gebruiken, ik weet dat het meer geschikt is voor op een radiator, maar dit is de enige mooie groene 140mm fan die ik heb gevonden en waarschijnlijk maakt het niet zo veel uit. Ik ga ook groene sleeved cable extensions halen, maar die staan niet in de pricewatch.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ziet er goed uit, er zullen mensen langskomen die zeggen dat die waterkoeling te duur is vergeleken met waterkoeling, maar ik ben het jou eens: looks. De fans zijn een beetje overbodig maar natuurlijk wel mooi om te zien. Aangezien je een build maakt voor de looks, kun je m.i. beter een voeding met zwarte kabels nemen (ik weet er zo geen voor een schappelijke prijs op de m12II Evo 520/620W. Maar volgens sommigen is die "verouderd". Ik heb hem zelf en het is gewoon een goede voeding met heel mooie zwarte kabels en hij is STIL. Verder ziet het er goed uit!

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga sleeved extensions halen, dus die kabels maken me eigenlijk niet zo veel uit.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 21:47 ]

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Misschien nog groene RAM?
pricewatch: Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9G
Verder weinig op aan te merken als je een zwart/groen build wil.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik vind zelf deze H440 mooier, maar hij is wel een stuk duurder, het is maar net wat je wilt: pricewatch: NZXT H440 Special Edition

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:46:
Ik ga sleeved extensions halen, dus die kabels maken me eigenlijk niet zo veel uit.
Wat bedoel je met sleeved extensions?? Gewoon kabels die je aan de voedingkabels doet of je iedere kabel van de voeding apart gaat sleeven??

@mk: groen ram?? Nooit gezien 8)7 Maar is wel een leuk detail natuurlijk :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Verwijderd

Topicstarter
@MK1998NL Bedankt voor de tip, die zal ik nemen.

@Illustrious Die had ik ook al gezien, maar die is bijna 2 keer zo duur en de groene versie vind ik eigenlijk mooi genoeg.

@pwillemske Ik bedoel verlengkabels, zoals deze

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2015 21:54 ]

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 21:50:
@MK1998NL Bedankt voor de tip, die zal ik nemen.

@Illustrious Die had ik ook al gezien, maar die is bijna 2 keer zo duur en de groene versie vind ik eigenlijk mooi genoeg.

@pwillemske Ik bedoel verlengkabels, zoals deze
Nice! Ik hoop dat we ook een foto te zien krijgen als je de pc af hebt :D :9~

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• pwillemske
  • Niet online
So wat een build! :o Waarschijnlijk wel een heel stuk duurder :X

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Pagina: 1