Hier is waarschijnlijk een foutje gemaakt, Middensegment en Basissegment zijn omgewisseld en staan niet bij de respectievelijke prijsniveaus.*42. Als we de laptopmarkt opdelen in prijssegmenten, welke vind jij dan het interessantst om over te lezen?
Goedkoop (minder dan €400)
Middensegment (van €400 tot €600)
Basissegment (van €600 tot €900)
HIgh-end-segment (meer dan €900)
Het lijkt me verstandig om aan te geven dat er meer antwoorden mogelijk zijn wanneer dit het geval is. Omdat zowel radiobutton als checkboxes met vinkjes werken is het verschil niet echt duidelijk zichtbaar. Ik heb waarschijnlijk bij het eerste segment gemist dat ik ergens meer opties had kunnen aanvinken.
[ Voor 4% gewijzigd door Bundin op 08-03-2015 11:54 ]
Ik vond het persoonlijk jammer dat je na het onderzoek gestrand bent op de website van surveymonkey, in plaats van netjes teruggestuurd te worden naar de Tweakers pagina waar je vandaan kwam.
Ik vind het jammer dat wanneer je aangeeft wel eens naar productvideo's te kijken (o.a. op Youtube) je vervolgens wordt doodgegooid met vragen over de video's van Tweakers. Ik heb het onderzoek dus maar weer gesloten en opnieuw gestart, dan maar liegen over dat ik op Youtube videoreviews bekijk
Videoreviews vermijd ik zo veel mogelijk, voor hands-on experience en unboxing zijn ze erg leuk, maar om me te vertellen hoe het presteert etc? Laat mij maar skimmen, scannen en scrollen
Videoreviews vermijd ik zo veel mogelijk, voor hands-on experience en unboxing zijn ze erg leuk, maar om me te vertellen hoe het presteert etc? Laat mij maar skimmen, scannen en scrollen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Waarom gaat de banner trouwens niet weg naardat je de vragenlijst ingevuld hebt?
Certified Google Teacher.
Omdat je op het kruisje moet klikken?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Pagina: 1