Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game laptop - Is dit goed?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan een game laptop te kopen maar ik heb weinig tot geen verstand van hardware.
Daarom wilde ik vragen of de volgende dingen goed zijn om bijvoorbeeld League of Legends op hoge kwaliteit met 60 FPS te spelen.

CPU en moederbord
CPU/SoC Intel Core i5-4210H
CPU architectuur Intel Haswell
Snelheid 2,9GHz
Maximale turbo frequentie 3,5GHz

Geheugen
Geheugengrootte 8GB
Maximum geheugengrootte 16GB
Geheugentype DDR3L (SODIMM)

Opslag
Hardeschijftype 7200rpm HDD
Opslagcapaciteit 1TB
Totale opslag 1TB
Optische Drive Type DVD+/-RW
Aantal HDD 1

Scherm en videokaart
Schermdiagonaal 17,3"
Resolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Backlight Led: Edge-lit
Videochip GeForce GTX 850M

Alvast bedankt voor je reactie :)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Leaugue of legends is geen veeleisende titel en zal met gemak op hoogste instellingen gespeeld kunnen worden met die gpu. Ook bij de meer veeleisende titels doet deze kaart het niet slecht, maar zul je de instellingen wel wat moeten terugschroeven. Maar wat wil je er nou eigenlijk mee doen? Een beetje een vreemde TS

Verwijderd

Topicstarter
Wouter lucassen schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 20:18:
Leaugue of legends is geen veeleisende titel en zal met gemak op hoogste instellingen gespeeld kunnen worden met die gpu. Ook bij de meer veeleisende titels doet deze kaart het niet slecht, maar zul je de instellingen wel wat moeten terugschroeven. Maar wat wil je er nou eigenlijk mee doen? Een beetje een vreemde TS
Ik wilde eigenlijk alleen weten of dit een goede game laptop was waar je ook zwaardere spellen zoals Tera op hoge kwaliteit kan spelen.En ik wil er vooral op gamen natuurlijk.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Dat gaat voor die titels zeker wel lukken ja.

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-11 20:51
Ik speel zelf ook tera met 980m en hij gebruikt gemiddeld rond 40/50% van me gpu op 1080p en default setting preset 5. Een 850m is rond 3x trager dan de 980m dus hij gaat waarschijnlijk tera niet trekken op hoge kwaliteit. Zal vast wel lukken op medium.
Als je een zware game op hoge kwaliteit wilt spelen dan zit je al gouw op de 970m/980m. En inderdaad, LoL is niet bepaald zwaar. Mijn maat speelt het zonder probleem op een trage 840m.

[ Voor 13% gewijzigd door monoking op 07-03-2015 05:56 ]