Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is voornamelijk bedoeld om te gaan gamen. En dan met name. Cod AW, Cod BO, CSGO, GTAV. Verder ben ik regelmatig aan het photoshoppen voor mijn website.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een budget van rond de €700,- Maar als het met gelijkwaardige onderdelen goedkoper kan is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
In het systeem kan de videokaart buiten beschouwing worden gelaten. Deze is al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb in principe alles nodig. Excl. videokaart.
De onderdelen die gebruikt gaan worden moeten gewoon van een goede/ hoogwaardige kwaliteit zijn.
De pc moet makkelijk up te graden zijn, zodat ik over 5/6 jaar nog steeds plezier aan deze pc kan hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor heeft de voorkeur.
Heb verder geen voorkeuren voor bepaalde merken. Het moet gewoon goed zijn!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gehele systeem moet redelijk stil zijn, en energiezuinig.
Over een jaar wil ik de videokaart vervangen voor een betere. Is dit aan te raden, of beter meteen maar doen?
Ga je overklokken?
Ben niet heel bekend met overklokken, dus nee hier ga ik me niet aan wagen.
Hierbij de lijst die ik tot nu toe heb samengesteld. Wanneer er betere/ goedkopere opties zijn krijg ik graag feedback van jullie. Het is voor mij de eerste keer dat ik een pc samenstel.
Na de genoemde adviezen het lijstje al enigszins aangepast. Verder adviezen zijn welkom.
Het nieuwe systeem is voornamelijk bedoeld om te gaan gamen. En dan met name. Cod AW, Cod BO, CSGO, GTAV. Verder ben ik regelmatig aan het photoshoppen voor mijn website.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ga uit van een budget van rond de €700,- Maar als het met gelijkwaardige onderdelen goedkoper kan is dat natuurlijk altijd mooi meegenomen.
In het systeem kan de videokaart buiten beschouwing worden gelaten. Deze is al aanwezig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- MSI R7850-2GD5/OC
- DVD player
- DVD Brander
- Toetsenbord
- Muis
- Headset
Ik heb in principe alles nodig. Excl. videokaart.
De onderdelen die gebruikt gaan worden moeten gewoon van een goede/ hoogwaardige kwaliteit zijn.
De pc moet makkelijk up te graden zijn, zodat ik over 5/6 jaar nog steeds plezier aan deze pc kan hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor heeft de voorkeur.
Heb verder geen voorkeuren voor bepaalde merken. Het moet gewoon goed zijn!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het gehele systeem moet redelijk stil zijn, en energiezuinig.
Over een jaar wil ik de videokaart vervangen voor een betere. Is dit aan te raden, of beter meteen maar doen?
Ga je overklokken?
Ben niet heel bekend met overklokken, dus nee hier ga ik me niet aan wagen.
Hierbij de lijst die ik tot nu toe heb samengesteld. Wanneer er betere/ goedkopere opties zijn krijg ik graag feedback van jullie. Het is voor mij de eerste keer dat ik een pc samenstel.
Na de genoemde adviezen het lijstje al enigszins aangepast. Verder adviezen zijn welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Gigabyte B85 G1.Sniper B6 | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | MSI R7850-2GD5/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Wit | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,90 | € 27,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 500W | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 647,60 | |
[ Voor 3% gewijzigd door JRBosma op 06-03-2015 20:38 ]