Ik was zojuist met de balstingaangifte bezig zoals zoveel mensen, en nu was ik weer eens mijn gebruikers/naam en of wachtwoord kwijt.
Feit was, ik kon niet inloggen omdat de combinatie fout was, en na 3 keer fout een kwartier wachten, weer 3 keer fout weer 15 minuten wachten.
Dus uiteindelijk dacht ik ik ga maar een nieuwe gebruikersnaam aan vragen, ik wist tenslotte niet welke van de 2 verkeerd was.
Kon ik kiezen nieuwe gebruikersnaam vergeten of wachtwoord.
Eerst maar de gebruikersnaam, grote waarschuwing, let op volledige reset, je krijgt weer een brief thuis blablablabla.
Toch maar doen, deze pagina ervoor gebruikt.
https://digid.nl/herstellen/persoonsgegevens
Wat blijkt je moet je BSN nummer opgeven, en een te wensen gebruikersnaam.
Geeft de pagina na het invullen van mijn BSN zonder op enter te drukken dat de gebruikersnaam al gebruikt is, hierdoor wist ik zeker dat mijn gebruikersnaam goed was en ik dus alleen een nieuw wachtwoord hoefde aan te vragen.
Nu vraag ik me af, kan je hier dus net zo lang doorgaan met intypen als je de gebruikersnaam bijna weet?
Het ziet er naar uit dat steeds die 15 minuten wachten hier niet opgaat.
Ik loop altijd te hannesen met hoofdletters, speciale teken enz.
En als dat bij je gebruikersnaam het probleem is dan is dit een snellere oplossing als je meer dan 3 variaties hebt.
Wil tenslotte ook niet mijn inloggegevens ergens opschrijven of opslaan.
Feit was, ik kon niet inloggen omdat de combinatie fout was, en na 3 keer fout een kwartier wachten, weer 3 keer fout weer 15 minuten wachten.
Dus uiteindelijk dacht ik ik ga maar een nieuwe gebruikersnaam aan vragen, ik wist tenslotte niet welke van de 2 verkeerd was.
Kon ik kiezen nieuwe gebruikersnaam vergeten of wachtwoord.
Eerst maar de gebruikersnaam, grote waarschuwing, let op volledige reset, je krijgt weer een brief thuis blablablabla.
Toch maar doen, deze pagina ervoor gebruikt.
https://digid.nl/herstellen/persoonsgegevens
Wat blijkt je moet je BSN nummer opgeven, en een te wensen gebruikersnaam.
Geeft de pagina na het invullen van mijn BSN zonder op enter te drukken dat de gebruikersnaam al gebruikt is, hierdoor wist ik zeker dat mijn gebruikersnaam goed was en ik dus alleen een nieuw wachtwoord hoefde aan te vragen.
Nu vraag ik me af, kan je hier dus net zo lang doorgaan met intypen als je de gebruikersnaam bijna weet?
Het ziet er naar uit dat steeds die 15 minuten wachten hier niet opgaat.
Ik loop altijd te hannesen met hoofdletters, speciale teken enz.
En als dat bij je gebruikersnaam het probleem is dan is dit een snellere oplossing als je meer dan 3 variaties hebt.
Wil tenslotte ook niet mijn inloggegevens ergens opschrijven of opslaan.
[ Voor 0% gewijzigd door low profile197 op 06-03-2015 14:41 . Reden: Typo ]