Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor gamen( onder andere Arma 3 wat geloof ik wel CPU intensief is) verder doe ik wat programmeer werk met java.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al dus dat is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb weinig ervaring want heb tot nu toe alleen maar prebuilds gekocht op advies van een vriend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur maar het liefst heb ik wel de optie om later het systeem up te graden met een 2de video kaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, misschien in de toekomst
Ik had al wat rond gekeken op de BBG en had deze gezien die wel in mijn prijs klasse valt:
Alleen waren er nog wel wat opmerking van verschillende regeerders dus weet niet of deze wel de "beste" is.
Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor gamen( onder andere Arma 3 wat geloof ik wel CPU intensief is) verder doe ik wat programmeer werk met java.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al dus dat is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb weinig ervaring want heb tot nu toe alleen maar prebuilds gekocht op advies van een vriend.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur maar het liefst heb ik wel de optie om later het systeem up te graden met een 2de video kaart
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, misschien in de toekomst
Ik had al wat rond gekeken op de BBG en had deze gezien die wel in mijn prijs klasse valt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,95 | € 237,95 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 259,- | € 259,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 90,95 | € 90,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.049,15 | |
Alleen waren er nog wel wat opmerking van verschillende regeerders dus weet niet of deze wel de "beste" is.