Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Opsplitssoftware

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar software waarmee ik een filmpje automatisch kan laten opslitsen in delen wanneer er beweging is op het filmpje?
Ik film voor mijn masterthesis namelijk een detector die een resultaat geeft dat varieert om deze variaties te bestuderen is het handig als ik het filmpje zou kunnen opsplitsen in delen waarbinnen de waarde niet varieert.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 15:42

BaRF

bijna kerst

je zou in elk geval eens kunnen kijken naar beveiligings software, die hebben in elk geval vaak detectiemogelijkheden wanneer er iets veranderd in beeld. En anders zou iets als after effects wellicht ook iets kunnen met bv kleurwaarde meting oid? Hoe ziet de detector er uit?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:29:
je zou in elk geval eens kunnen kijken naar beveiligings software, die hebben in elk geval vaak detectiemogelijkheden wanneer er iets veranderd in beeld. En anders zou iets als after effects wellicht ook iets kunnen met bv kleurwaarde meting oid? Hoe ziet de detector er uit?
Detector geeft enkel maar zwart/wit resultaat dus die kleurwaarde meting zal misschien niet lukken?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Van iemand die bezig is met zijn masterthesis verwacht ik dus net iets meer dan een kort zoekvraagje. geef op zijn minst aan welke randvoorwaarden er zijn (bv alleen zwart-wit herkenning) en welke zaken je zelf al bekeken hebt. Zo voorkomen we wederzijds frustraties dat mensen een suggestie doen die vervolgens in één regel worden neergesabeld.

Lees Het algemeen beleid #topicplaatsen en try again. Denk je ook aan een iets informatievere titel? Opsplitssoftware kan over van alles gaan.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.