Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook, bijlages afdrukken

Pagina: 1
Acties:

• Guppiee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 11:50
Ik heb een vraag.
Ik krijg per dag 100 mailtjes met bijlages. Nu moet ik iedere keer mail voor mail de bijlage afdrukken. Is het mogelijk om deze 100 te selecteren en vervolgens allemaal alleen de bijlage af te drukken? Alvast bedankt! :)

Verwijderd

Kan je niet beter iets verzinnen om die bijlages niet meer af te hoeven drukken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat zou idd optie 1 'moeten' zijn. Maar in enkele gevallen snap ik afdrukken wel, zoals bestellingen in een omgeving als fabriek (waar een PC niet overleeft) of keuken (met te weinig tijd of discipline om op een scherm te kijken).

Je zou een script kunnen maken, dat is besproken in oudere topics hier op GoT: http://gathering.tweakers...eyword=bijlagen+afdrukken

Makkelijker als je niet kunt scripten en dat niet wilt leren: alle bijlagen in een map in de verkenner zetten, ctrl-a, rechtermuisknop, print. Overigens kan je ook kijken naar andere mailprogramma's: het gaat je immers niet om het mailen maar om de bijlagen te printen. Dan kan je evt in een ander tool doen dan waar je normaliter mee mailt.

Waar loop je vast?

offtopic:
Ik haal ! uit de topictitel. Er is geen brand,

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 07:44
Misschien kun je iets doen met MailStore.

Deze kan alle bijlages opslaan in een folder en mogelijk dat je er nog meer mee kan doen of een script kan maken die alles in deze folder print.

http://www.mailstore.com/

• Guppiee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 11:50
Ik kan nu een alle mail selecteren vervolgens printen. De standaard printer instellen en bij het printen CutPDF writer kiezen. Zo print hij de bijlages in de default printer en de mails zelf print hij dus niet uit. Helaas geeft hij dan na een stuk of 10 bijlages een melding in PDF dat hij de bestanden niet kan vinden. Wat is hier aan te doen?

Alvast bedankt!